Peugeot 2008 wyceniony. Ceny startują od blisko 80 000 zł

Peugeot 2008 szykuje się do rynkowego debiutu. Nowy B-SUV francuskiej marki został wreszcie wyceniony i nie należy do najtańszych propozycji.

Nowy Peugeot 2008 to auto, które bez wątpienia ma wiele zalet. Stworzony na nowej platformie, wyróżnia się atrakcyjnym designem, bogatym wyposażeniem oraz atrakcyjną ofertą jednostek napędowych. Jest to przede wszystkim jedyny B-SUV, który oferowany będzie w wariancie elektrycznym.

Od 79 900 zł - Peugeot 2008 nie będzie tani

Ale będzie też dobrze wyposażony. Ofertę otwiera wariant Active z silnikiem 1.2 PureTech 100 KM. W standardowym wyposażeniu znajdziemy światło ECO LED (bazowe oświetlenie LED-owe, także jako światła mijania), komplet podstawowych systemów bezpieczeństwa, 6 poduszek powietrznych, skórzana wielofunkcyjna kierownica, lampy LED z tyłu, czujniki parkowania z tyłu, światła LED z tyłu, i-Cockpit, klimatyzację manualną, elektrykę szyb przednich i tylnych oraz system multimedialny z 7-calowym ekranem dotykowym.

W stojącej półkę wyżej odmianie Allure dodatkowo pojawia się kamera cofania, 17-calowe alufelgi, selektor trybów jazdy, i-Cockpit z cyfrowymi zegarami 3D, chromowane i czarne błyszczące elementy ozdobne nadwozia, wyższa konsola centralna z podłokietnikiem, automatyczna klimatyzacja jednostrefowa, dostęp bezkluczykowy czy elektrycznie składane lusterka boczne oraz lusterko fotochromatyczne w środku.

W GT Line dorzucimy do tego na przykład: światła FULL LED, czujniki parkowania z przodu, oświetlenie ambiente we wnętrzu oraz dodatkowe elementy stylistyczne nadwozia. Debiutują tutaj także sportowe fotele i przyciemniane szyby.

Na szczycie gamy niezmiennie stoi wersja GT - tutaj dostaniemy komplet systemów bezpieczeństwa Drive Assist, podgrzewane fotele, 18-calowe felgi i topowy system mutlimedialny z 10-calowym ekranem.

Jak wygląda pełny cennik?

Wiemy już, że najtańszy Peugeot 2008 kosztuje 79 900 zł. Najdroższy z kolei wyceniony został na 126 200 zł i jest to 155-konny wariant silnika 1.2 PureTech z 8-biegowym automatem w kompletacji GT. Co ciekawe jest to jedyna wersja oferowana w odmianie GT.

SILNIK/WERSJA ACTIVE ALLURE GT LINE GT
PureTech 100 S&S M6 79 900 zł 89 400 zł - -
PureTech 130 S&S M6 87 200 zł 95 700 zł 103 200 zł -
PureTech 130 S&S EAT8 95 200 zł 103 700 zł 111 200 zł -
PureTech 155 S&S EAT8 - - - 126 200 zł
BlueHDi 100 S&S M6 88 400 zł 97 900 zł 105 400 zł -
BlueHDi 130 S&S EAT8 - 109 900 zł 117 400 zł -

Peugeot 2008 - co znajdziemy na liście opcji?

Między innymi zagości tutaj znany system GripControl. Będzie on dostępny za dopłatą 2000 zł w wersji Allure i GT Line. Za dopłatą dostępne są także kompletne pakiety dodatkowych systemów bezpieczeństwa, oferowane do wersji Active, Allure i GT-Line. W przypadku tej pierwszej wymagają one dopłaty w wysokości 5 900 zł, dzięki czemu dostajemy wówczas:

  •  Nawigacja satelitarna Peugeot Connect NAV:
  •  nawigacja 3D online
  •  funkcja rozpoznawania głosu
  •  darmowa aktualizacja map 4 razy w roku na zawsze
  •  3 lata subskrypcji dla usług TOMTOM Traffic, ceny paliw, parkingi, pogoda
  •  2 gniazda USB 1x typu A, 1x typu C
  •  Tuner cyfrowy DAB
  •  System bezkluczykowego uruchomienia auta DML
  •  Wysoka konsola centralna z elektrycznym hamulcem postojowym z funkcją Hill Assist

A co z Peugeotem e-2008?

Ten model trafi do produkcji dopiero za około 5 miesięcy. Cenników można spodziewać się więc w okolicach czerwca 2020.