Peugeot 508 2023. Czas na solidny lifting i szereg zmian

Zmiany wizualne nie będą szokujące, ale nie zabraknie tu wielu nowości. Zobaczmy czym zaskoczy nas nadchodząca nowość, czylI Peugeot 508 2023.

Ten samochód wywołał niemałe zamieszanie na rynku. Co jak co, ale Francuzi naprawdę zaszaleli. Drzwi z szybami bez ramek, odważna stylistyka i nowoczesne wyposażenie to jedne z wielu zalet tego auta. A teraz lista ta może się wydłużyć - nadchodzi Peugeot 508 2023. Lifting wniesie szereg nowości, nie tylko wizualnych, ale i mechanicznych.

Peugeot 508 2023 - jak zmieni się stylistyka?

Nie spodziewajmy się rewolucji w kwestii designu. Peugeot jest wierny swojej nowej linii i konsekwentnie wprowadza ją do kolejnych modeli. W przypadku modelu 508 możemy spodziewać się delikatnego restylingu przodu. Pojawią się tutaj zmienione lampy i inny grill.

Peugeot 508 2023 Peugeot 508 2023

Nowością będzie także logotyp, który zadebiutował już w modelu 308. Charakterystyczna tarcza z lwem i nazwą marki nawiązuje do wzoru z lat 50. i ma w sobie dużo klasy.

Dyskretne zmiany zajdą także w tylnej części nadwozia. Tutaj możemy spodziewać się debiutu nowej sygnatury świetlnej lamp.

Peugeot 508 2023 zyska szereg nowoczesnych rozwiązań

Największe zmiany zajdą w kabinie, gdzie możemy spodziewać się debiutu multimediów nowej generacji. Te poznaliśmy już w Peugeocie 308 i wiemy, że są szybkie i znacznie przyjaźniejsze w obsłudze.

Peugeot 508 2023

Wszystko wskazuje na to, że Peugeot 508 2023 dostanie dodatkowy mniejszy wyświetlacz pod 10-calowym ekranem. Odpowiada on za najważniejsze skróty do wybranych funkcji. Do tego można go dowolnie programować, tak aby jedno kliknięcie przenosiło nas do wybranego menu.

Przy okazji pojawią się także odświeżone cyfrowe zegary z nową grafiką. 508 zyska również nowe wzory i kolory tapicerek.

Peugeot 508 2023 - hybrydy grają kluczową rolę

Pod maską Peugeota 508 nie będzie wielkich zmian, aczkolwiek staną się one kluczowe z punktu widzenia klientów. Jak już wiecie diesle ustąpiły miejsca hybrydom. Wersje PHEV stały się oczkiem w głowie Francuzów.

W 508 zadebiutują poprawione baterie, które powinny zapewniać znacznie większy zasięg. Do gamy dołączy także słabsza wersja PHEV, oferująca 180 KM (dotychczas dostępna była tylko 225-konna oraz 350-konne PSE).

Nie wykluczony jest też debiut czteronapędowej odmiany HYbrid4, oferującej 300 KM. Taki wariant byłby idealnym dopełnieniem oferty i alternatywą dla drogiego wariantu PSE.

Oficjalna premiera tego modelu zaplanowana jest na drugą połowę bieżącego roku.

Render: Motor.es