Peugeot 508 wyceniony w Polsce [POLSKIE CENY]

Po dość zaskakującej cenie Peugeota 508 First Edition mamy w końcu pełen polski cennik. Francuski sedan klasy średniej startuje od 123 900 zł.

Peugeot 508 na polskim rynku dostepny będzie w pięciu liniach wyposażenia (wliczając w to First Edition) oraz z sześciu wersjach silnikowych.

Cennik rozpoczyna wersja Active z silnikiem 1.5 BlueHDi o mocy 130 KM i skrzynią manualną- za taki samochód zapłacimy od 123 900 zł. Najniższa wersja wyposażenia dostępna będzie również z tym dieslem i automatem (131 900 zł), z mocniejszą jednostką wysokoprężną (2.0 Blue HDI 160 KM - 139 900 zł) oraz słabszym benzynowym PureTech o mocy 180 KM. Najmocniejsza benzyna (225 KM) dostępna będzie wyłącznie w wersji GT (od 177 900 zł). W tej wersji będziemy mogli zamówić też 180-konnego diesla, ale będzie on też dostępny jako Allure i GT Line.

Silnik / Skrzynia biegów ACTIVE ALLURE GT Line GT
PureTech 180 S&S EAT8 131 900 zł 140 900 zł 151 900 zł -
PureTech 225 S&S EAT8 - - - 177 900 zł
BlueHDi 130 S&S M6 123 900 zł 132 900 zł 143 900 zł -
BlueHDi 130 S&S EAT8 131 900 zł 140 900 zł 151 900 zł -
BlueHDi 160 S&S EAT8 139 900 zł 148 900 zł 159 900 zł -
BlueHDi 180 S&S EAT8 - 153 900 zł 164 900 zł 181 900 zł

W podstawowej wersji Active znajdziemy m. in. tempomat, czujniki parkowania z tyłu, felgi aluminiowe, automatyczną klimatyzację, system bezkluczykowy, Peugeot i-Cockpit, 8" ekran dotykowy systemu inforozrywkowego, asystenta pasa ruchu, system rozpoznawania znaków drogowych czy automatyczny hamulec Active Safety Brake.

Allure będzie bogatsze o standardowe felgi 17", czujniki parkowania z przodu, 10" ekran dotykowy z nawigacją satelitarną oraz Mirror Screen.

Więcej wyposażenia otrzymamy wybierając wersję GT Line. Tu w standardzie będą już reflektory Full LED, lepsze fotele, system monitorowania martwego pola, asystenta świateł drogowych, przyciemniane szyby, a także nowe wykończenia i "uprzyjemniacze" życia (jak i-Cockpit Amplify).

Topowa wersja będzie, poza innymi silnikami, różnić się głównie detalami.

No cóż, tanio nie jest.