Porsche 718 na nowy rok debiutuje ze skrzynią PDK w opcji dla wszystkich wersji
Nowy rok modelowy w Porsche 718 oznacza długo oczekiwaną przekładnię PDK dla sześciocylindrowych silników. A do tego bogatsze wyposażeniem w każdym modelu.
Porsche 718 w nowy rok modelowy wkracza z nieco bogatszym wyposażeniem. Zarówno Boxster, jak i Cayman teraz w standardzie mają dwustrefową klimatyzację automatyczną, podgrzewane siedzenia, fotochromatyczne lusterka i wycieraczki z czujnikiem deszczu. Dodatkowo, pojawi się Apple CarPlay i adaptacyjne reflektory biksenonowe (z czarnym wnętrzem w modelu GTS 4.0).
A propos tego ostatniego. Porsche 718 z czterocylindrowymi silnikami można było zamówić z "manualem" lub siedmiobiegową skrzynią automatyczną PDK. Wersje sześciocylindrowe dostępne były tylko z tą pierwszą.
Teraz do topowych odmian: 718 Spyder, 718 GTS 4.0 oraz Caymana GT4 po raz pierwszy można będzie wziąć szybki "automat" o dwóch sprzęgłach. To powinno jeszcze trochę poprawić osiągi i tak szybkich wersji. Porsche nie podało jednak szczegółowych danych technicznych i parametrów. W słabszych modelach skrzynia PDK potrafi jednak urwać 0,2-0,4 sekundy w sprincie do 100 km/h.
Dopłata do skrzyni automatycznej będzie wynosić około 15 000 zł. Polski cennik powinien pojawić się niedługo.