Renault Megane E-Tech wycenione w Polsce. Tanio już było [CENNIK]

Francuzi wiążą duże nadzieje z Renault Megane E-Tech. Samochód ma już polskie ceny. Trzeba przygotować minimum 154 390 zł, a cennik przekracza 200 tys. zł.

Renault Megane E-Tech ma nawiązać na rynku walkę zarówno z Volkswagenem ID.3, jak i propozycjami koreańskimi. Kompaktowy hatchback ma nieco ponad 4,2 metra długości i rozstaw osi sięgający niemal 2,7 metra. Dostępne będą dwie odmiany silnikowe i dwa rozmiary baterii. Francuzi postawili jednak na lżejsze i mniejsze akumulatory.

Klienci będą mogli bowiem wybrać samochód o mocy 130 KM z baterią 40 kWh, o zasięgu do 300 km (według cyklu WLTP). Mocniejsza odmiana ma 220 KM i 450 km zasięgu, dzięki większej baterii o pojemności 60 kWh. Dostępne będą trzy wersje wyposażenia.

Renault Megane E-Tech

Renault Megane E-Tech Equilibre - 154 390 zł.

Equilibre to podstawowa odmiana. Ma felgi "osiemnastki", asystetna pasa ruchu, światła do jazdy dziennej LED, kamerę cofania, tempomat, ekran o przekątnej 9" i łopatki do regulacji siły rekuperacji. Za wspomnianą kwotę dostaniemy samochód ze 130-konnym silnikiem i małą baterią. Jeśli zależy nam na większym zasięgu, musimy wyłożyć 176 390 zł. Oprócz wspomnianego wyposażenia, dostaniemy też możliwość szybszego ładowania (z mocą do 130 kW) - słabsza odmiana obsłuży maksymalnie ładowanie 85 kW.

Techno warte 167 390 zł

Środkowa odmiana Renault Megane E-Tech nazywa się Techno i daje klientowi większe felgi, pełne światła LED, czujniki światła i deszczu, skórzane obszycie kierownicy (z ogrzewaniem), dynamiczne kierunkowskazy i adaptacyjny tempomat. Pojawi się też automatyczna, dwustrefowa klimatyzacja, "grzane stołki", większy ekran multimedialny. Będzie można też bezprzewodowo podłączyć telefon komórkowy przez interfejs AA/Apple CarPlay. Niemal 170 tys. to cena za słabszy model - za mocniejszy zapłacimy 189 390 zł.

Renault Megane E-Tech Iconic będzie tylko "mocniejsze"

Topowa odmiana nie będzie dostępna ze słabszym silnikiem i małą baterią. Za to wyceniono ją na 202 390 zł. Ma "dwudziestki", kamerę 360 stopni, pomalowany na złoto zderzak. Deska rozdzielcza jest obita skórą ekologiczną. Na fotele z kolei trafi naturalna skóra. Jest też masaż dla tych zmęczonych długą drogą. Renault postawiło także na drewniane dekory.

Renault Megane E-Tech

Ofertę można jeszcze przemyśleć. Zamówienia przyjmowane będą dopiero od lutego przyszłego roku. Podobnie jak u konkurencji, tu również akumulatory objęto 8-letnią gwarancją (z limitem 160 000 km) utrzymania co najmniej 70% pojemności nominalnej.

Przyznamy, że bardzo nas ciekawi, jak przy tej ofercie cenowej wypadnie sprzedaż. Wyposażenie nie rzuca na kolana, ale Volkswagen ID.3, minimalnie droższy (od 161 tys.), oferuje w standardzie baterię 58 kWh i szybsze ładowanie (z oferty wypadł najsłabszy wariant).