Rolls-Royce Ghost od firmy Spofec - Wyznacznik?

Co robi tak pomysłowa i przedstawiająca ciekawe projekty firma jak Novitec, by jeszcze więcej zarobić? Odpowiedź jest kosztowna i dość kontrowersyjna, acz bez wątpienia interesująca...

Zajęci modyfikacją marek "szybkich" włodarze firmy Novitec doszli najwyraźniej do wniosku, iż dotychczasowa działalność opierająca się na dostarczaniu jeszcze lepszego samopoczucia ludziom, w znakomitej większości bogatym, już nie wystarczy. Brzmi to trochę dziwnie, biorąc pod uwagę oddział Rosso tuningujący samochody Ferrari, Torado zajmujący się włoskimi Lamborghini oraz Tridente odpowiadający za pojazdy Maserati, ale wydaje się, że poziom tzw. kuriozum został osiągnięty tak naprawdę dopiero teraz, po wkroczeniu na brytyjskie terytorium...

Powołany do działania oddział Spofec ma bowiem zadanie trudne, mierzące wysoko, a dla niektórych nawet i niemożliwe - modyfikować ociekające luksusem modele Rolls-Royce’a. Propozycja dla Ghosta została już przedstawiona - zmodyfikowany przedni i tylny zderzak, dołożony splitter, tylny spojler, 22-calowe obręcze i dwa pakiety do wyboru, zajmujące się mechaniką ciężkiego (co oczywiste) i niewyobrażalnie drogiego (co również oczywiste) samochodu - N-Tronic, podnoszący moc Ghosta do 685 KM i 958 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz V-Spec, dostarczający 708 KM i 978 Nm momentu obrotowego. Pomijając znakomite osiągi (100 km/h w 4,4 sekundy i 250 km/h prędkości maksymalnej), ceramiczno-karbonowy układ hamulcowy czy zmodyfikowane zawieszenie, należałoby powiedzieć, że efekt końcowy wcale nie jest taki zły, więc jeżeli za wyznacznik działalności oddziału Spofec obierzemy niniejszego Ghosta, będący w przygotowaniu model Wraith może być równie interesujący...

https://www.youtube.com/watch?v=joCOOTgvpEc