Szybszy i lżejszy - Bugatti Chiron Sport
Nie Super Sport - po prostu Sport. W Genewie zadebiutowała szybsza i lżejsza wersja Bugatti Chiron.
18 kilogramów - o tyle udało się odchudzić Chirona. Udało się to osiągnąć za sprawą lekkich felg oraz jeszcze szerszego zastosowania włókna węglowego. Dodatkowo o 10 procent usztywniono zawieszenie oraz zwiększono czułość układu kierowniczego. Wszystko to uzupełniono zoptymalizowanym działaniem tylnego dyferencjału i układu wektorowania momentu obrotowego. Efekty? Na papierze ich nie widać, bowiem Chiron Sport zdaje się mieć niemal identyczne osiągi jak standardowa wersja.
Bugatti zapewnia jednak, że Chiron Sport jest znacznie szybszy w zakrętach, zaś na torze Nardo jest szybszy o 5 sekund od standardowej wersji. Chiron Sport ma także bez problemu pokonywać nawet bardzo szybkie zakręty z wysokimi prędkościami.
Wizualnie Bugatti Chiron Sport wyróżnia się kombinacją lakieru Italian Red z szarym włóknem węglowym. Dorzucono tutaj wiele czerwonych dodatków podkreślających sportowy charakter tego auta. We wnętrzu postawiono z kolei na mieszankę czarnej skóry i alcantary z czerwonymi przeszyciami.
Cena? Skromne 2,98 miliona euro. Bugatti Chiron Sport zyskało tym samym tytuł najdroższego auta prezentowanego w Genewie.