Toyota C-HR w efektownej limitowanej wersji. Stworzona została z JBL

Neon Lime - tak nazywa się nowa limitowana wersja Toyoty C-HR. A wyróżnia ją głównie... lakier.

Przynajmniej z zewnątrz, gdyż poza ostrym i efektownym odcieniem Neon Lime nic się tutaj nie zmieniło. Sercem tego modelu jest też niezmiennie 122-konna hybryda, która zapewnia akceptowalne, ale mało porywające osiągi. We wnętrzu, przynajmniej wizualnie, również nie znajdziecie żadnych nowości - pomijając sportowe fotele przednie obszyte skórą i alcantarą. Tak naprawdę "gwoździem programu" jest tutaj zaprojektowane od podstaw nagłośnienie dostarczone przez firmę JBL.

Zostało ono zupełnie inaczej zestrojone, dzięki czemu ma oferować wyższą jakość dźwięku. Z autem oferowany jest zestaw 360 JBL Music Experience Pack, w skład którego wchodzą głośniki, słuchawki oraz 6-miesięczna subskrypcja Deezera. Brzmi kusząco?

Dodajmy też, że powstanie zaledwie 2000 sztuk tego auta. Cena będzie raczej wysoka - można celować w nieco wyższą kwotę niż za aktualnie najbogatszego C-HR'a. Cennik poznamy jednak dopiero w połowie miesiąca - wtedy też dealerzy zaczną przyjmować zamówienia.