W USA po 75 latach zamyka się jeden z najbardziej unikalnych salonów Cadillaca. Wnętrze jest zaskakujące

W Louisville w USA zamyka się właśnie jeden z najstarszych i najbardziej oryginalnych salonów marki Cadillac. To miejsce zdecydowanie zapisze się w historii amerykańskiem motoryzacji, głównie za sprawą unikalnego wnętrza budynku.

Kilka miesięcy temu Cadillac postawił ultimatum swoim dealerom - albo unowocześnią budynki i postawią na elektryfikację, albo mogą zwijać biznes, a GM wypłaci im dodatkowo 150 000 dolarów. Jak się okazuje spora liczba salonów tej marki wybrała drugą opcję. Wśród nich jest też Brown Brothers Cadillac - jeden z najbardziej oryginalnych salonów samochodowych w USA, a może i na świecie.

W USA nie ma już takich salonów Cadillaca

Dealer Brown Brothers nie był byle jakim punktem na mapie przedstawicielstw tej marki. Utworzony w 1946 roku salon wywodził się z punktu sprzedaży, który otwarto w 1937 roku. Tym samym tak naprawdę miejsce to funkcjonowało blisko 84 lata, a dokładnie 75 spędziło pod skrzydłami marki Cadillac.

Louisville to specyficzne i wcale nie takie małe miasto, będące stolicą stanu Kentucky. To także centrum aglomeracji, w której żyje 17% mieszkańców całego stanu. I choć wydawać by się mogło, że okolica kwitnie, to tak naprawdę od czasów kryzysu finansowego jest dokładnie na odwrót. Gospodarka w Louisville spowolniła, a kryzys związany z wirusem dodatkowo uderzył w społeczeństwo. Sprzedaż samochód także spadła, co było kolejnym gwoździem do trumny salonu Brown Brothers Cadillac.

Czemu ten salon wyróżnia się na tle innych punktów Cadillaca w USA?

Głównie za sprawą wystroju wnętrz. Zobaczcie sami.

USA Cadillac

Tak, dobrze widzicie. Cały budynek w środku wygląda jak wielka willa lub jakiś pałac, w którym pomiędzy wielkimi stołami i fotelami ktoś przez pomyłkę zaparkował samochody. Ta unikalna atmosfera była wyróżnikiem tego punktu. Poza tym Brown Bros. zapewniali też coś jeszcze - jakość.

Od 1989 roku punkt w Louisville szczycił się tytułem "Cadillac Hall of Fame Master Dealer". Oznacza to wyjątkowe podejście do klienta i największe zadowolenie tychże, wyrażane nie tylko w ankietach, ale także w publicznej opinii.

Rynek samochodowy w USA mocno się zmienia

Elektryfikacja nabiera tempa także za oceanem, a z pewnością przyspieszy ją zasiadający od dzisiaj na fotelu prezydenta Joe Biden. Wiele firm, dotychczas utożsamianych ze starszymi klientami, stara się całkowicie zmienić swój wizerunek. Wśród nich jest między innymi Cadillac, który stawia na prąd i nowoczesną stylistykę. A to gryzie się z pałacem, w którym sprzedawano te auta w Kentucky.