Alfa Romeo Giulia 2023. Jeszcze piękniejsza i nowocześniejsza
Po 6 latach przyszedł czas na pierwszy duży lifting. Alfa Romeo Giulia 2023 zyskała sporo zmian, które wyraźnie odświeżają ten model. Zobaczcie co się tutaj zmieniło.
Trudno w to uwierzyć, ale ten model jest z nami już od 6 lat. To dobry moment na solidny lifting, wyraźnie naciągający wszelkie zmarszczki. Alfa Romeo Giulia 2023 została poprawiona w iście włoskim stylu - botoks wstrzyknięto dokładnie tam, gdzie trzeba. Efekty z pewnością zadowolą pasjonatów włoskiej motoryzacji.
Alfa Romeo Giulia 2023. Stara twarz w nowym stylu
Tak na dobrą sprawę nie zmieniło się tutaj nic poza światłami, a dokładniej ich sygnaturą świetlną. W lampach zastosowano trzy charakterystyczne diody led, które nawiązują wyglądem do tych z Tonale. Zintegrowano w nich światła do jazdy dziennej i kierunkowskazy.
Poza tym wreszcie za nimi kryją się światła LED MATRIX, które zapewnią dużą skuteczność. To dobra zmiana, która wreszcie zadowoli osoby podróżujące często po zmroku.
Z tyłu znajdziemy delikatnie odświeżoną sygnaturę świetlną lamp. Co ciekawe zderzaki nie zostały zmodyfikowane i pozostały takie, jak w wersji sprzed liftingu.
We wnętrzu debiutują cyfrowe zegary "Cannocchiale" i odświeżony system multimedialny
Cyfrowe wskaźniki z ekranem 12,3 cala zastępują tutaj analogowy zestaw, który obecny był w tym aucie od początku produkcji. Fani klasycznych wskazań nie będą jednak rozczarowani - font nawiązuje tutaj do modeli Alfy Romeo z lat 60. i 70.
Dostępne są tutaj trzy grafiki: Heritage, Evolved i Relax. Każdy więc znajdzie tutaj coś dla siebie.
Na desce rozdzielczej pozostaje 8,8-calowy ekran systemu multimedialnego z odświeżoną grafiką. Niestety, nie zdecydowano się tutaj na wdrożenie uConnecta z Tonale.
Alfa Romeo Giulia 2023. Pod maską nie ma wielkich zmian
O dziwo Włosi nie zdecydowali się na wdrożenie hybrydowej wersji, o której mówi się od lat. Co więcej, nie ma tutaj nawet systemu miękkiej hybrydy, który byłby cennym dodatkiem do dwulitrowej turbobenzyny.
Gama jest więc bardzo prosta. Ofertę otwiera diesel 2.2 oferujący 160 KM i napęd na tylną oś. Wersja 210-konna zyska napęd na cztery koła.
Oferta jednostek benzynowych opiera się o 280-konną wersję silnika 2.0 (Veloce, Q4) i wersję Quadrifoglio (2,9 V6, 510 KM). Co ciekawe słabsze wersje znikają z gamy.
W gamie wersji wyposażeniowych pozostają warianty Super, Sprint, Ti i Veloce. Nowością jest też wersja Competizione, która stawia na sportowy wygląd.