Awantura o GR Yarisa. Trzy limitowane Toyoty trafiły na wyjątkową licytację
Jeśli chcecie wejść w posiadanie jednego z wyjątkowych egzemplarzy tego auta, to musicie się postarać. Toyota GR Yaris w wydaniu Seb Ogier i Kalle Rovanpera wymaga wyłożenia w Polsce ogromnych pieniędzy. Te jednak trafią na szczytny cel.
- W Polsce pojawią się trzy sztuki limitowanych serii Toyoty GR Yaris
- Będą to dwa auta w wersji Kalle Rovanpera i jedno w wersji Seb Ogier
- Cena wyjściowa to 279 900 złotych - ale tutaj zaczyna się dopiero zabawa
Pamiętacie teleturniej "Awantura o kasę", który powrócił po latach do telewizji? Powiedzenie "biorę po 200 zł z konta każdej z drużyn i słucham państwa" weszło niemalże do języka codziennego i jest używane przez wiele osób. Teraz pasuje do akcji, którą szykuje dla nas japońska marka. Toyota GR Yaris debiutuje w polskiej ofercie w dwóch unikalnych wersjach - Kalle Rovanpera i Seb Ogier. Nie są to jednak samochody, które kupi ktokolwiek.
Dlaczego? Odpowiedź jest prosta - do Polski dojadą trzy sztuki, dwie w wersji Kalle Rovanpera i jedna Seb Ogier. Aby więc zdobyć jeden z tych samochodów, trzeba się naprawdę postarać.
Toyota GR Yaris trafi na wyjątkową licytację. Pieniądze wesprą instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
Japońska marka poszła w ciekawym kierunku. Aby powalczyć o ten samochód trzeba wziąć udział w licytacji, którą poprowadzą dealerzy marki.
Chęć zakupu limitowanego GR Yarisa możecie zgłosić w każdym salonie Toyoty lub przez specjalny formularz na stronie toyota.pl. Po potwierdzeniu z klientem maksymalnej ceny zakupu, dealer potwierdza zaliczkę na poczet ewentualnej transakcji i licytuje auto dla klienta.
Kolejność zgłoszeń nie ma znaczenia, decydująca jest wysokość licytowanej ceny. W przypadku gdy klient nie wygra licytacji, zaliczka zostanie zwrócona.
Krótko mówiąc: Toyota zgarnia 279 900 złotych za ten samochód, zaś cała kwota powyżej tej granicy będzie wsparciem dla Centrum Zdrowia Dziecka. Jest to więc propozycja dla najbardziej zapalonych fanów tej marki, gotowych wyłożyć ogromne pieniądze za limitowanego GR Yarisa.
Warto dodać, że nie są to tylko zmiany wizualne. Wersja Rovanpera ma inny dyferencjał z tyłu i dodatkowe tryby pracy napędu 4x4: Donut, Kalle i Normal. W wariancie Seb Ogier mamy z kolei zmodyfikowane działanie całego napędu 4x4 za sprawą trybów SEB i Morizo. Ten pierwszy zapewnia pełną skuteczność "czterołapa", zaś w ustawieniu Morizo Toyota GR Yaris staje się bardziej nadsterowna.