BMW staje się przezroczyste. Poznajcie nowe logo tej marki
Nie jest to rewolucja, ale zmianę tę warto odnotować. BMW pokazało nowe logo, które stało się przezroczyste. Zadebiutowało wraz z zapowiedzią modelu i4.
Początek kolejnej dekady przyniósł nam wiele niespodzianek. Koronawirus i odwołane światowe wydarzenia hamują gospodarkę i utrudniają życie wielu firmom. BMW w cieniu tych wydarzeń pokazało dwie ważne dla siebie rzeczy - model i4 i nowy logotyp.
Zacznijmy od logotypu
Ten wciąż zachowuje znajomą formę, ale traci jeden z wyróżników - czarną obwódkę. BMW postawiło na przezroczyste logo, z napisem BMW i charakterystycznymi biało-niebieskimi elementami w formie szachownicy.
Nowa forma logo debiutuje wraz z BMW i4 Vision, czyli zapowiedzią produkcyjnej wersji modelu i4. To będzie bardzo ciekawe auto, które może namieszać w segmencie samochodów elektrycznych.
Nowe logo pojawiać się będzie na wszystkich nowych modelach marki - choć nie wiadomo dokładnie od kiedy.
BMW i4 Vision - elektryczne nerki
A co wiemy o nowym modelu bawarskiej marki? Cóż, całkiem sporo. Przede wszystkim model ten konstrukcyjnie będzie mocno powiązany z nową Serią 4, zwłaszcza pod kątem stylistyki. Model ten zyska odważną stylistykę, z wielkimi nerkami z przodu. Te są już pewniakiem i zagoszczą w produkcyjnych wariant tych modeli.
Bateria o pojemności 80 kWh w połączeniu z 530-konnym silnikiem zapewni świetne osiągi i duży zasięg. BMW przewiduje, że model ten zaoferuje 600 kilometrów zasięgu na jednym ładowaniu - będzie to jeden z lepszych wyników na rynku.
Teraz poznaliśmy pojazd studyjny - produkcyjne i4 powinno trafić na rynek pod koniec bieżącego roku.