BMW M3 2025 jest teraz mocniejsze. Tu chodzi tylko o konie mechaniczne

Dobre wieści - jeśli wstrzymaliście się z zakupem tego auta, to dostaniecie teraz więcej mocy. BMW M3 2025 zyskało solidny bonus.

  • Tak jak i zwykła Seria 3, BMW M3 także przeszło drobny lifting
  • Wersja Competition jest teraz mocniejsza
  • Nie brakuje drobnych i dyskretnych zmian wizualnych

BMW M3 2025 wjeżdża na rynek. Niemiecka marka postawiła na delikatnie odświeżenie swojego sportowego bestselleru i zrobiła to w doskonały sposób. Skupiono się tutaj na kluczowych elementach, takich jak moc i wygląd. Nie są to jednak radykalne zmiany - można je raczej nazwać dyskretnym odświeżeniem.

BMW M3 2025 ma teraz 530 KM w wersji Competition

Bonus pojawi się zarówno w limuzynie, jak i w wersji Touring. Dostajemy tutaj 530 KM przy 6250 obrotach i 650 Nm w zakresie 2750 do 5730 obr/min.

Dzięki temu sprint do stu kilometrów na godzinę w sedanie skrócił się do 3,5 sekundy, a w Touring do 3,6 sekundy. Prędkość maksymalna to niezmiennie 250 km/h w standardowym wydaniu, ale z pakietem Driver's Package wzrasta do 290 km/h w sedanie i 280 km/h w Touringu.

BMW M3 2025 lifting

Wersja Competition niezmiennie korzysta z 8-biegowego automatu Steptronic. W ofercie jednak pozostaje tylnonapędowy wariant z manualem, co docenią puryści szukający analogowych wrażeń z jazdy.

Poza tym zmiany są minimalne

Na przykład we wnętrzu znajdziecie nową kierownicę, która zadebiutowała już w M4 po liftingu. Ma nieco bardziej spłaszczony wieniec i inaczej ukształtowane ramiona. Jest też system operacyjny BMW Operating System 8.5 z nowymi widgetami, ułatwiającymi obsługę. Na liście opcji znajdziemy też kilka ciekawych pozycji, takich jak chociażby rozbudowany M Carbon Exterior Package.

Stylistykę wyróżniają nieco zmienione lampy przednie, które są teraz takie, jak w we wspomnianych wyżej modelach z rodziny M4.

Poza tym mamy tutaj długą listę opcji dla fanów szybkiej jazdy. Fani zabaw na torze docenią chociażby Pakiet M Race Track. Obejmuje on karbonowo-ceramiczne hamulce M, karbonowe fotele kubełkowe M dla kierowcy i pasażera obok oraz listwy wewnętrzne z włókna węglowego zmniejsza masę pojazdu nawet o 25 kg.

Produkcja odświeżonego M3 ruszy lada chwila, a ceny powinniśmy poznać w najbliższych dniach. Warto też przypomnieć, że w ofercie marki niedawno pojawiło się także ostrzejsze wydanie modelu M4 - czyli M4 CS.