BMW M3 i M4 od 414 900 zł w polskich salonach

Niemcy wycenili właśnie na polskim rynku BMW M3 i BMW M4. Za najmocniejsze odmiany trzeba będzie zapłacić grubo ponad 400 tys. zł (po doposażeniu).

Kilka dni po oficjalnej premierze, do polskiego konfiguratora trafiły BMW M3 i M4, zarówno w odmianie standardowej, jak i Competition.

Cennik rozpoczyna kwota 414 900 zł za BMW M3. Ma ono napęd na tylną oś i manualną skrzynię biegów. Pod maską trzylitrowe R6 o mocy 480 KM. 100 km/h pojawia się na prędkościomierzu po 4,2 sekundy. Podniesienie wyczynowych możliwości windują cenę dość intensywnie. Na start - pakiet M Driver (m.in. podnosi prędkość maksymalną i zawiera voucher na szkolenie) za 11 050 zł. Jest jeszcze M Race Pack - nowe fotele, ceramiczne hamulce, zmienione możliwości ustawień kontroli trakcji, kute felgi, wyświetlacz HUD. Kosztuje 73 920 zł. A nie przeszliśmy jeszcze do lakierów, tapicerek, opcji, systemów audio i tym podobnych rzeczy. Zwykłe BMW M3 "w manualu" spokojnie dobije do 650 000 zł.

BMW M3

A mamy jeszcze odmianę Competition. Tutaj silnik podkręcono do 510 KM. W standardzie jest też przekładnia automatyczna. Przyspieszenie spada do 3,9 sekundy. A cena rośnie o 19 tys. zł. W sumie 433 900 zł. Tutaj pakiet M Race Track kosztuje 69 860 zł i to jedyna zmiana w cenie.

BMW M4, czyli odmiana coupe, jest nieco droższa od sedana. Dokładnie o 5 000 zł. Czyli standardowa kosztuje 419 900 zł, a BMW M4 Competition 438 900 zł.

Na razie w ofercie brakuje jeszcze możliwości domówienia skrzyni automatycznej do zwykłego BMW M3 i M4 oraz napędu xDrive w wersji Competition. Lista opcji i tak jest długa - ciekawi zwłaszcza ilość i dobór tapicerek. Samochody na ulicy powinny pojawić się na przełomie roku.

BMW M3