BMW M3 Touring z polską ceną. Jest jedna wersja - ta "naj"
Wyczekiwana od wielu lat BMW M3 Touring właśnie też trafiła do polskich cenników. Ale tylko w jednej, najmocniejszej odmianie.
Mało kto o tym głośno mówił, poza niektórymi pasjonatami, ale BMW M3 Touring to jest właśnie ta wersja, której wszyscy oczekiwaliśmy. Z jakiegoś powodu szalone kombi to coś, co wywołuje szybsze bicie serca. W Audi wiedzieli to od dawna, tworząc RS4 głównie jako kombi. W Mercedesie też C63 AMG zadebiutowało w tej odmianie. Na BMW musieliśmy czekać długo, ale w końcu jest. Jest też w polskim cenniku.
BMW M3 Touring tylko w jednej wersji
O ile zwykłe BMW M3 możemy zamówić... no właśnie, jako zwykłe. Z tylnym napędem, albo 4x4. Jako standardowy model, albo Competition. Jest nawet opcja skrzyni manualnej. To najtańsze M3, z 480-konnym silnikiem i napędem na jedną oś - importer wycenia ją na 432 500 zł.
Takiej "surowej" M3 Touring jednak nie otrzymacie. BMW na polskim rynku oferuje wyłącznie odmianę xDrive, i to Competition. Trzylitrowy silnik generuje tu 510 KM i rozpędza się do 100 km/h w 3,6 sekundy.
Sedan w takiej konfiguracji kosztuje 472 500 zł.
M3 Touring wyceniono na 484 500 zł.
Dopłata wynosi więc tylko 12 tys. zł, co przy takiej cenie nie jest dużą różnicą.
W tej cenie możecie wybrać całą paletę lakierów, w tym Żółty Sao Paulo oraz Zielony Isle of Man.
Nie trzeba dopłacać też za inny wzór felg. No chyba, że wybierzecie agresywniejsze, bardziej sportowe opony - wtedy trzeba dorzucić 4300 zł.
W cenie jest jednak tylko jedna, standardowa, skórzana tapicerka - reszta kosztuje od 1600 zł do 11 500 zł.
Co jeszcze w opcjach? do BMW M3 Touring możecie dokupić podobne elementy jak do standardowej. Za 11 100 zł jest więc pakiet M Driver, podnoszący prędkość maksymalną do 280 km/h i zawierający voucher na szkolenie BMW M Driving Experience. Za solidne 68 100 zł jest też BMW M Race Track. Zawiera on nie tylko rozbudowany system multimedialny Professional, ale przede wszystkim ceramiczny układ hamulcowy, kubełkowe fotele M Carbon, wspomniany wcześniej pakiet M Driver oraz system telemetrii M Drive Professional, z analizatorem kąta wychylenia w drifcie, czasami okrążeń oraz 10 stopniowy system regulacji kontroli trakcji.