BMW Serii 5 ponownie prezentuje się w pełnej krasie - wraz z detalami
Chińczycy niezmiennie chętnie wypuszczają do sieci zdjęcia, których nie powinni prezentować. BMW Serii 5 2020 znowu ujrzało światło dzienne.
Premiera zbliża się wielkimi krokami. Marka z Monachium zaczyna intensywną kampanię pełną zwiastunów i zapowiedzi przez oficjalnym debiutem BMW Serii 5 2020. Odświeżony model zyska nie tylko zmodyfikowaną stylistykę, ale też garść poprawek mechanicznych. Zobaczcie czego się spodziewać.
BMW Serii 5 2020 - agresywniejsza linia
Niemcy postanowili upodobnić piątkę do mniejszej trójki. I wyszło im to na dobre, bowiem samochód ten wreszcie nabrał charakteru. Ostrzejsze linie i agresywniejsza stylistyka sprawiają, że Seria 5 prezentuje się teraz zdecydowanie nowocześniej i lepiej pasuje do gamy producenta.
Ciekawie wyglądają przednie lampy, które w zależności od wariantu (LED i LASER LED) mają nieco inną sygnaturę świetlną. Ledy zagoszczą też w tylnych lampach. Poza tym znajdą się tutaj agresywniej stylizowane zderzaki, niezależnie od wersji wyposażeniowej. Widać, że nastawienie na sportowy wizerunek jest bardzo wyraźne. Jednocześnie zróżnicowanie pomiędzy odmianami będzie zauważalne dzięki większej lub mniejszej liczbie chromowanych detali oraz za sprawą inaczej ukształtowanych wlotów powietrza.
BMW Serii 5 2020 - w Chinach także w wersji przedłużonej
Jak wiadomo Chińczycy kochają limuzyny. A te koniecznie muszą być długie, dlatego też takie auta jak Seria 3 czy Seria 5 mają przedłużone nadwozia. "Piątką" oferuje przykładowo aż 3105 mm rozstawu osi i 5106 mm długości. Wszystko to sprawia, że prezentuje się niemal tak samo masywnie, jak krótka wersja Serii 7.
BMW Serii 5 2020 - nowe silniki
Oczywiście Seria 5 po liftingu zaoferuje odświeżone jednostki napędowe. Nie zabraknie tutaj między innymi nowego wariantu PHEV, z większą baterią i wydajniejszą jednostką elektryczną. Łączna moc to 292 KM - wersja ta znana jest już z oferowanego na rynku BMW 330e.
Poza tym wszystkie pozostałe warianty dostaną lekkie modyfikacje, w tym układ miękkiej hybrydy. Ma on pozytywnie wpłynąć na zużycie paliwa oraz pracę systemu start-stop. Inżynierowie dopracowali również modele M550i, M550d i M5. Każdy z nich ma cechować się wyższą skutecznością i lepszym zachowaniem podczas dynamicznej jazdy.
Oficjalna premiera tego modelu to kwestia dni. Auta oferowane w Europie wyjeżdżają z fabryki w Niemczech, zaś chińskie modele produkowane są w zakładzie BMW-Brilliance w Shenyang w Chinach.