Uważasz że BMW XM jest zbyt dyskretne? Larte Design ma na to sposób
BMW XM nie należy do aut, które giną "w tłumie". A jednak Larte Design postanowiło dodatkowo wyróżnić SUV-a z Monachium.
Tuning BMW XM? A czemu nie? Samochód spełnia chyba wszystkie założenia, jeśli chodzi o możliwość tuningu. Zwłaszcza jeden. To model adresowany do ludzi, którzy pragną się wyróżniać. Larte Design wzięło sobie to do serca i zaprojektowało specjalny pakiet elementów stylistycznych, który powoduje, że seryjny XM wygląda wyjątkowo grzecznie.
Efekt? Sami zobaczcie.
BMW XM jest bardzo czarne i bardzo czerwone
Czerwone dodatki to wyróżnik wersji Label Red (obecnie zwanej Label). Tutaj Larte Design poszło jeszcze dalej, dokładając lakier Toronto Red gdzie tylko się dało. Pozostał też tam, gdzie był w oryginale, czyli wokół atrapy i okien.
Sam pakiet stylistyczny jest bardzo "w stylu Mansory". To nie wróży dobrze. Składa się on z 17 elementów, wykonanych z lakierowanego włókna węglowego. Firma bardzo chwali się procesem produkcyjnym oraz projektem, który tworzono na glinianym modelu auta (A nie jak ostatnio to popularne, na skanowaniu 3D oryginału).
Wyszło... no cóż. Na pewno oryginalnie. Nowa maska ma nieco inną stylizację i olbrzymie wloty powietrza. Przedni zderzak dostał nowy, dwuczęściowy splitter. Pojawiły się też poszerzenia z różnymi "ozdobnikami" oraz absurdalne wręcz progi. Przy tym, tylny zderzak z dyfuzorem oraz karbonowymi końcówkami układu wydechowego, wydaje się być niemalże na miejscu. Uzupełnieniem jest spoiler oraz nowe tylne lampy. Lekko przebudowano oryginalne, a dodatkowo pojawiło się oświetlenie wewnątrz dyfuzora. Żeby nikt, nigdy nie przeoczył BMW XM po tuningu.
Komplet uzupełniają 23-calowe, kute felgi z pełnymi środkami oraz czerwonymi wstawkami imitującymi pięć podwójnych ramion.
Choć 4,4-litrowe V8 aż prosi się o kilka dodatkowych koni, to pozostało seryjne. Hybryda Plug-In ma więc 760 KM. I tak wystarczy.
Larte Design liczy sobie sporo za ten pakiet. 46 450 USD to cena karbonowych dokładek. Kolejne 9400 USD to komplet felg. Z drugiej strony, to tylko ok. 20% ceny samego BMW XM, które kosztuje blisko milion złotych. W odmianie Label już na starcie kosztuje 1,1 miliona. Swoją drogą, wciąż jeszcze macie na nie szanse. Limitowana do 500 egzemplarzy odmiana widnieje nawet w polskim konfiguratorze. A wtedy możecie je dodatkowo "dokoksować" pakietem od Larte.