Fiat Grande Panda ma już pełen cennik wersji hybrydowej. Startuje od 79 900 zł
Fiat Grande Panda jest już w pełni wyceniony, jeśli chodzi o wersję hybrydową. Co oferuje włoski "mieszczuch"? Ceny nie powinny przekroczyć 100 tysięcy.
Już wcześniej wiedzieliśmy, że Fiat Grande Panda dostępny będzie w trzech odmianach. Elektrycznej, hybrydowej (to miękka hybryda) oraz standardowej, najsłabszej. Cennik modelu Ibrida startuje od 79 900 zł, ale teraz znamy dokładne specyfikacje nowego modelu.
Czego możemy spodziewać się po potencjalnym przeboju Fiata?
Fiat Grande Panda Ibrida w trzech wersjach wyposażenia
Cennik startuje od 79 900 zł i w tej cenie otrzymamy linię Pop. Ma klimatyzację (ale manualną), cyfrowe wskaźniki oraz uchwyt na telefon z ładowarką. To ważny element, bo w tej wersji Grande Panda nie ma centralnego ekranu dotykowego i systemu multimedialnego. Telefon obsługuje wszystkie funkcje.
Powyżej znajdziemy Grande Pandę Icon. Cena: 86 800 zł. W standardzie już pojawiają się multimedia z 10,25" ekranem. Oprócz tego auto ma dzieloną tylną kanapę, przednie światła w technologii LED oraz tapicerowaną deskę rozdzielczą. No i podłokietnik.
W opcji za to znajdziemy pakiety w dodatkowymi gadżetami. Za 4 600 dostaniemy pakiet Tech z automatyczną klimatyzacją, kamerą cofania, czujnikami parkowania, nawigacją oraz ładowarką indukcyjną. Pakiet Styl kosztuje 5 500 zł i obejmuje 16" alufelgi, relingi, przyciemniane szyby oraz osłony podwozia. Jest jeszcze pakiet Zima w którym jest po trochu wszystkiego. Składane i dzielone oparcie kanapy, regulacja wysokości fotela pasażera, ogrzewane fotele, kierownica i szyba, a także 16-calowe felgi. Kosztuje 7 500 zł.
Na szczycie gamy jest linia La Prima. Tutaj już niemalże nie ma o co rozszerzać listy wyposażenia. Wśród opcji znajdziemy tylko pakiet Zimowy za 2 000 zł, z ogrzewaniem siedzeń, kierownicy i przedniej szyby. Reszta jest na pokładzie. I tutaj musimy wyłożyć 97 800 zł.
Hybrydowa Grande Panda wyposażona jest w jednostkę 1.2 o mocy 110 KM. Ma doładowanie, układ miękkiej hybrydy oraz przekładnie eDCT o sześciu biegach. Do 100 km/h przyspiesza w 11,2 sekundy i rozpędza się do 160 km/h. Zużywać ma średnio 5,1 l/100 km.
To póki co najtańsza opcja na Fiata Grande Pandę. Ale w późniejszym terminie w gamie pojawi się też 100-konna odmiana bez hybrydy, z ręczną skrzynią biegów. Według nas, powinna być tańsza o ok. 10 tysięcy złotych.