Honda wyceniła swoje SUV-y. ZR-V i CR-V startują od blisko 200 tys. zł

Do polskiej oferty trafiły dwie nowe Hondy. ZR-V i CR-V dostępne są tylko jako hybrydy, w tym jeden PHEV. Poznajcie ceny w przedsprzedaży.

Ofensywy modelowej Hondy na polskim rynku ciąg dalszy. Nowe SUV-y mają ożywić sprzedaż marki, która do niedawna opierała się na świetnym Civicu oraz nieco już starszym modelu CR-V. Teraz w polskich cennikach (ale wciąż przedsprzedażowych) pojawiły się trzy nowe modele. Całkowita "świeżynka" czyli ZR-V oraz nowa generacja CR-V w dwóch wersjach hybrydowych.

Ile kosztują? Niemało. Honda przyzwyczaiła nas jednak, że jej samochody są bardzo bogato wyposażone. Może się więc okazać, że przy dzisiejszych cenach aut i doposażeniu do poziomu oferowanego przez Japończyków, ceny oscylujące wokół 200 tysięcy nie są niczym szczególnym. Przyjrzyjmy się bliżej.

Ile kosztuje Honda ZR-V?

Na początek mniejszy SUV. ZR-V bazuje na Civicu i ma... w sumie to zastąpić w gamie dawną CR-V. Na rynku na pewno toczyć będzie boje z Corollą Cross, również dostępną w odmianie hybrydowej. Propozycja z Aichi kosztuje od 143 900 zł, ale za 140-konny silnik. Odmiana 2.0 jest droższa o 10 tysięcy. W opcji znajdziemy też napęd na cztery koła.

Honda ZR-V nie bierze jeńców. Dostępna jest w jednej odmianie, ze 184-konnym silnikiem, tym samym co w Civicu. Dostajemy trzy wersje wyposażenia, choć różniące się raczej detalami. Wszystkie są na "sporym wypasie". I stąd cena - 189 900 zł. Tyle kosztuje linia Elegance. Sport wymaga dopłaty 9 500 zł, a topowa Advance to już 210 400 zł. To całkiem szybki samochód, ale w żadnej wersji nie dostaniemy napędu AWD.

Honda CR-V 2023 za blisko 300 tys. zł?

Większy CR-V, który w tej odmianie stał się naprawdę dużym samochodem, dostępny będzie w dwóch wersjach. CR-V e:HEV korzysta z tego samego układu napędowego o mocy 184 KM. Tu do wyboru mamy dwie wersje wyposażenia i opcję napędu AWD.

Najtańsza CR-V, czyli przednionapędowy model Elegance, kosztuje 213 900 zł. Chęć posiadania 4x4 podniesie tę cenę do 224 400 zł. Z kolei Advance jest w standardzie z obiema osiami napędzanymi i kosztuje 244 400 zł.

Ciekawa jest też wersja e:HEV PHEV. Ładowana z gniazdka CR-V ma tyle samo mocy co wersja bez dużej baterii - 184 KM. Napędzana jest na jedną oś, ale producent deklaruje zasięg na jednym ładowaniu na 82 km.

CR-V

Ten samochód jest już naprawdę drogi. Występuje tylko w jednej wersji wyposażenia, w której znajdziemy wszytko. Ale musimy nastawić się na wydanie 278 600 zł.

Zobaczymy, jak te ceny wpłyną na sprzedaż Hondy w naszym kraju. Oferta z punktu widzenia samych samochodów na pewno jest ciekawa.