Hyundai Elantra 2024. Ma coś, za co pokochają go Polacy
Oto samochód, który może przekonać do siebie wielu Polaków. Hyundai Elantra 2024 nie tylko lepiej wygląda, ale też dostał kilka ciekawych nowości, które doceni wielu kierowców. Do tego pod maską niezmiennie znajduje się wyjątkowo atrakcyjna jednostka napędowa.
W Korei nazywa się Avante, ale jest Wam doskonale znanym samochodem. Nowy Hyundai Elantra 2024 właśnie ujrzał światło dzienne. Koreańczycy delikatnie poprawili stylistykę tego auta, a wyposażenie uzupełnili garścią interesujących nowości. Co więc oferuje teraz ten model?
Hyundai Elantra 2024. Dobrze wygląda i ucieszy wiele osób w Polsce
Nie jest to najpopularniejsze auto w gamie Hyundaia, aczkolwiek wciąż warto na nie zwrócić uwagę. Przede wszystkim jedną z jego największych zalet jest klasyczna bryła i przyjemna dla oka stylistyka.
Ta została dyskretnie odświeżona w ramach liftingu. Koreańczycy zmienili kształt przednich lamp. Zostały nieco obniżone, dzięki czemu lepiej komponują się z linią grilla.
Z tyłu zmienił się z kolei kształt dolnej części fartucha zderzaka. Nie jest to wielka rewolucja, ale odświeżone auto w ten sposób łatwo odróżnić od starszej wersji.
Najmniej nowości znajdziemy w kabinie. Tutaj większość elementów zachowano w niezmienionej formie. Największą zmianą jest wprowadzenie prostych cyfrowych wskaźników w bazowych wersjach wyposażeniowych.
Nie zabraknie tutaj za to dwustrefowej klimatyzacji, podgrzewania i wentylacji foteli, a także indukcyjnej ładowarki.
Poza tym Hyundai Elantra 2024 zyskuje wideorejestrator
To jest coś, co doceniłoby wielu kierowców w Polsce. Wbudowany wideorejestrator zgrabnie ukryto w osłonie lusterka wstecznego, obok innych czujników. Dzięki temu nie rzuca się w oczy, a zarazem cały czas monitoruje obszar przed autem - oczywiście w czasie jazdy.
Liczę na to, że takie rozwiązanie pojawi się też w europejskiej wersji tego auta. Myślę, że kupujący chętnie by się na coś takiego zdecydowali.
Kolejnym plusem jest silnik. Hyundai Elantra 2024 wciąż korzysta z wolnossącej jednostki 1.6 MPI oferujący 124 KM
Ta nie jest demonem szybkości, ale ma jedną wielką zaletę - nie boi się gazu. Instalacja LPG była już teraz oferowana przez dealerów Hyundaia. Jeśli więc Elantra po liftingu w takiej samej postaci trafi do Europy, to możemy liczyć na opcję oszczędnej i taniej jazdy.
Do wyboru, niezmiennie, jest tutaj manualna skrzynia biegów, lub przekładnia CVT. Moc trafia oczywiście na przednie koła.