Ile kosztuje nowe Volvo XC90? Usiądźcie, to trzeba na spokojnie przetrawić
Wczoraj zadebiutowało na rynku, od dziś możecie zamawiać je u dealerów. Nowe Volvo XC90, a w zasadzie mocno odświeżona obecna generacja, zaskakuje cenami.
- Nowe Volvo XC90 jest już dostępne w polskiej ofercie marki
- Do wyboru są trzy wersje wyposażeniowe
- Póki co można zdecydować się na jeden silnik
[Aktualizacja] W cenniku pojawiła się też wersja B5, która oferuje 250 KM i jest miękką hybrydą. Jej ceny to odpowiednio 339 900 zł za wersję Core, 364 900 zł za wersję Plus i 389 900 za wariant Ultra.
Szwedzki design starze się z godnością. Po 10 latach na rynku przyszedł czas na duży lifting, który daje drugą młodość dużemu SUV-owi. Nowe Volvo XC90 przeszło szereg zmian, także w cenniku. Marka pochwaliła się już ofertą tego modelu. Do wyboru są trzy wersje i na tę chwilę tylko jeden silnik. To on sprawia, że ceny są naprawdę wysokie.
Nowe Volvo XC90 T8 kosztuje wyjściowo 389 900 złotych
Tak, ofertę otwiera kwota ocierająca się o granicę 400 000 złotych - i mówimy tutaj o bazowej wersji Core. Nie oznacza to oczywiście, że wyposażenia na pokładzie może komuś brakować. W zasadzie jest tutaj wszystko, czego do szczęścia potrzeba - od komfortowych foteli, przed podgrzewanie siedzisk, aż po komplet systemów wspierających kierowcę. W kwestii wyglądu również nie ma się do czego przyczepić. 20-calowe felgi są tutaj standardem, podobnie jak ładna tapicerka Charcoal Quilted Nordico, dostępna kolorze czarnym i beżowym.
Droższy wariant Plus wymaga wydania 409 900 złotych. Tutaj dodatkowo debiutuje nagłośnienie Harman Kardon, 21-calowe felgi, filtr powietrza PM2,5, kryształowy lewarek skrzyni biegów, podgrzewanie siedzisk z tyłu i inne wykończenie wnętrza.
Ofertę na tę chwilę zamyka wersja Ultra. Znajdziemy w niej panoramiczny dach, wyświetlacz HUD, kamery 360 stopni, podgrzewaną kierownicę i szerszy zakres regulacji fotela. Za taki samochód trzeba zapłacić 439 900 złotych.
Lista opcji dla wszystkich wersji jest dość krótka: ogranicza się do lakierów, wzorów felg, tapicerek i kilku dodatków. Wśród nich są laminowane szyby i autoalarm.
Póki co jedynym silnikiem w ofercie jest wersja T8 eAWD
Mowa tutaj o dwulitrowej benzynie, która generuje 455 KM (systemowo) i 310 KM bez wsparcia jednostki elektrycznej. Zasięg na prądzie, według producenta, to 69 kilometrów. Za napęd tylnej osi odpowiada jednostka elektryczna.