KIA ma nowe logo - całkiem ładne, tak swoją drogą
KIA szykuje się na rewolucję. W drodze są nowe modele o atrakcyjnej stylistyce. Jest to więc idealny moment na odświeżony logotyp i slogan.
Kolejna dekada, nowe logo, nowe hasło. KIA rozpoczyna rok 2021 dużą zmianą wizerunkową. Już od dłuższego czasu nowe modele charakteryzowały się znacznie odważniejszą linią i ciekawymi detalami. Teraz przyszedł czas na dalszą eksplorację tego tematu.
KIA - Movement that inspires
Takim hasłem reklamować będzie się teraz koreańska marka. Ma to podkreślić nowoczesny charakter firmy i zaawansowanie technologiczne, które będzie wyróżniało Kię.
Oddajemy na chwilę głos wspaniałej korporacyjnej wypowiedzi, która nakreśli Wam koncepcję stojącą za nowym wizerunkiem marki.
"The rhythmical, unbroken line of the logo conveys Kia's commitment to bringing moments of inspiration, while its symmetry demonstrates confidence. The rising gestures of the logo embody Kia’s rising ambitions for the brand, and, more importantly, what it offers customers."
A teraz przekładamy to na "polski i ludzki". Krótko mówiąc - KIA ma inspirować, jest pewna swoich produktów i ma wysokie ambicje na jeszcze większy sukces. Proste?
Nowe logo KIA zaprezentowała już dwa lata temu
Zostało ono pokazane wraz ze studyjnym projektem Imagine, będącym nie tylko zapowiedzią zmiany wizerunku, ale także nowego w pełni elektrycznego auta. Będzie to samochód korzystający z platformy E-GMP, stworzonej wyłącznie dla aut na prąd.
Ten nowy odważny wizerunek podkreśli też druga generacja modelu Niro. Tutaj punktem wyjścia dla projektantów był studyjny model Habaniro, który - jak się okazuje - zostanie dość wiernie odwzorowany w produkcyjnym modelu. Klikając tutaj zobaczycie zdjęcia szpiegowskie tego samochodu.
KIA szykuje się na dobre lata
E-GMP to nie wszystko, co szykuje nam ten producent. W nieodległej przyszłości zobaczymy odświeżonego Ceeda, wspomniane nowe Niro oraz kolejną generację modelu Rio. Lada moment zadebiutuje też kolejna generacja Sportage'a, również o bardzo radykalnej i intrygującej linii.
A Wam z czym kojarzy się nowe hasło Kii?
Nie ukrywamy, że nowy slogan Koreańczyków przypomina nam nieco hasło Nissana - "Innovation that excites". Podobne myślenie, inny dobór słów - marketingowcy są z pewnością dumni ze swojej nowej koncepcji.
Wszystkie nowe modele będą już występować nowym logotypem. Ten zmieni się też na dotychczas oferowanych autach.