Opel Corsa (2024). Poznajcie cennik i wyposażenie wersji po liftingu
Opel Corsa (2024) debiutuje w polskiej ofercie producenta. Sprawdzamy ile kosztuje i co oferuje odświeżona wersja popularnego auta z segmentu B.
Bestseller marki z Russelsheim debiutuje w nowym wydaniu. Opel Corsa (2024) zyskał nowy pas przedni, delikatnie odświeżone wnętrze i całkowicie zmienioną gamę wersji wyposażeniowych. Co się tutaj zmieniło i ile kosztuje ten samochód? Sprawdziliśmy to.
Opel Corsa (2024). Liczba wersji wyposażeniowych została ograniczona do absolutnego minimum
Teraz do wyboru mamy wariant Corsa i GS - po prostu. Po pierwsze - już bazowa wersja oferuje przyzwoity standard. W podstawowym wyposażeniu znajdziemy między innymi tempomat z ogranicznikiem, czujniki cofania, multimedia z 10-calowym ekranem, manualną klimatyzację i bazowe światła LED. Po drugie - lista opcji pozwala na dorzucenie kilku cennych elementów wyposażenia. Mowa tu na przykład o kamerze cofania i o systemie OpelConnect.
Wersja GS, która stawia na bardziej sportowy wizerunek tego auta, oferuje dodatkowo m.in. klimatyzację automatyczną, podgrzewaną kierownicę, lepsze światła LED (także z tyłu), 7-calowy ekran zegarów, kamerę cofania z widokiem 180 stopni i układ monitorowania "martwej strefy". Oczywiście lista wyposażenia w przypadku obydwu wariantów jest znacznie dłuższa.
Gamę zamyka wersja Electric GS
Model elektryczny domyślnie jest wyposażony niemal "pod korek". Znajdziemy więc tutaj wszystkie nowinki techniczne i technologiczne. Co więcej, wersja elektryczna korzysta z nowego akumulatora o pojemności 54 kWh, a silnik wzmocniono do 156 KM. Zasięg na jednym ładowaniu przekracza tutaj 400 kilometrów.
Opel Corsa (2024). Ceny startują od 77 200 złotych
Za takie pieniądze dostaniemy bazową wersję Corsa z silnikiem 1.2 o mocy 75 KM. Tutaj nie dostaniemy wersji wyposażeniowej GS.
Mocniejszy silnik 1.2 100 KM dostępny jest już obydwu wydaniach. Wersja Corsa kosztuje 82 300 złotych, a GS 95 700 złotych. Ofertę na tę chwilę zamyka model 1.2 100 KM z 8-biegowym automatem. Za Corsę Corsa zapłacimy 89 100 złotych, a za GS 102 500 złotych.
Tutaj warto zaznaczyć, że w drodze jest najmocniejsza wersja o mocy 136 KM. To nowa wersja silnika 1.2, gruntownie przebudowana i wyposażona w układ miękkiej hybrydy. Domyślnie połączono ją z 6-biegową skrzynią dwusprzęgłową.
Elektryczna Corsa kosztuje 174 700 złotych
Odświeżoną Corsę dostaniecie więc także z dopłatami. Te wynoszą od 18 000 do 27 000 złotych. W obliczu naprawdę niewiele droższej Tesli Model 3, Opel Corsa może mieć trudną karierę w Polsce i w Europie.