Porsche 718 Style Edition. Kilka smaczków i nowy, fenomenalny lakier
Porsche 718 Style Edition nie ma zbyt wielu zmian. To raczej pokaz możliwości, jeśli chodzi o detale. No i fantastyczny lakier Ruby Star Neo.
Nowa wersja dostępna będzie w obu rodzajach nadwozia. 718 Style Editon możemy kupić więc jako Caymana i Boxstera. Oba modele nie mają za zadanie urwać kolejnych ułamków sekund na torze. Mają za to wyglądać dobrze wyglądać i wyróżniać się na drodze.
Samochody poznamy przede wszystkim po 20-calowych felgach, polakierowanych na czarny kolor, z wysokim połyskiem. Za dopłatą możemy zmienić czerń na biel. Za to w każdym przypadku na dekielkach znajdziemy kolorowe logo marki. Oprócz tego 718 Style Edition ma srebrny napis "Porsche" na tylnej listwie oraz czarne końcówki układu wydechowego.
We wnętrzu znajdziemy czarną skórzaną tapicerkę z jasnoszarymi, kontrastowymi przeszyciami, podświetlane metalowe progi oraz zagłówki z wytłoczonym logo Porsche.
Dodatkowo, klienci mogą zamówić jeden z dwóch pakietów "oklejenia", obejmujących pasy przez nadwozie oraz logo Porsche na drzwiach. Mogą być, dla odmiany, czarne lub białe i wizualnie nawiązują do starszych modeli marki z Zuffenhausen.
Ale mogą świetnie pasować do nowego koloru, który debiutuje w 718 Style Edition. To Ruby Star Neo. Nawiązuje on do koloru Ruby Star, który po raz pierwszy pojawił się na nadwoziu Porsche 964 Carrera RS. Różowofioletowy odcień na 718-ce wygląda świetnie!
Porsche 718 Style Edition - dużo wyposażenia i bazowy silnik
Producent chwali się, że nowa edycja ma sporo dodatkowego wyposażenia w standardzie. Na pokładzie znajdziemy światła biksenonowe, sportowy wydech, kamerę cofania, czujniki z przodu z tyłu, lusterka fotochromatyczne i dwustrefową klimatyzację. We wnętrzu znajdziemy też ogrzewane, elektrycznie sterowane fotele oraz wielofunkcyjną kierownicę, również z ogrzewaniem. Wiele z tych elementów to zazwyczaj płatne opcje w Porsche 718.
Oba samochody nowej linii dostępne są wyłącznie z bazowym silnikiem. To dwulitrowy, czterocylindrowy silnik z turbosprężarką. Osiąga 300 KM i 380 Nm. Zamówić można zarówno wersję z sześciobiegową skrzynią manualną, jak i, opcjonalnie, z siedmiobiegową przekładnią PDK. Dostępny jest też pakiet Sport Chrono.
Samochody już niedługo powinny być dostępne u dealerów do zamówienia, choć nie ma jeszcze oficjalnego cennika wersji specjalnej.