Porsche Taycan Cross Turismo jeździ już w zasadzie bez maskowania. Ma fantastyczne felgi
Tymczasem w USA Porsche Taycan Cross Turismo zrzuciło już w zasadzie cały kamuflaż. To będzie bardzo ciekawy wariant, głównie za sprawą stylistyki.
Porsche namieszało na rynku swoim elektrykiem. Udana stylistyka i świetne właściwości jezdne w połączeniu z dobrym zasięgiem stworzyły koktajl, który kusi wiele osób. Taycan bije rekordy sprzedaży w wielu krajach i staje się kopalnią złota dla marki. Niebawem gama tego modelu poszerzy się o nową wersję nadwoziową - to Porsche Taycan Cross Turismo.
Porsche Taycan Cross Turismo wiernie odwzorowuje studyjny model Mission-E Cross Turismo
To dość szalony pomysł. Nim do oferty Porsche trafi elektryczny SUV, czyli nowy Macan (którego już po części poznaliśmy), dostaniemy podniesione kombi. Można powiedzieć, że Niemcy stworzą idealny kompromis pomiędzy SUV-em i praktycznym kombi. Nieco większy bagażnik i minimalnie zwiększony prześwit z pewnością ułatwią pokonywanie krawężników i nie wpłyną na właściwości jezdne. Dwie pieczenie na jednym ogniu - bez dwóch zdań!
Porsche Taycan Cross Turismo jest już niemal gotowe do rynkowego debiutu. W USA pojawiły się niemal niezamaskowane egzemplarze, które w pełni ujawniają wygląd tego auta. Niemcy wiernie odwzorowali studyjny model Mission-E Cross Turismo. Pokuszono się nawet o wprowadzenie bardzo odważnych wizualnie felg aluminiowych, z charakterystycznymi nacięciami. Doskonale pasują one do wyglądu tego auta.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć zdjęcia Porsche Taycan Cross Turismo
Nie, Taycan Cross Turismo nie będzie wybitnie pojemnym autem
Ilość miejsca na tylnych fotelach w Taycanie nie rozpieszcza. Tutaj lepiej nie będzie - zyskamy jedynie nieco "wyższy" kufer, który można będzie załadować aż po linię dachu. To z pewnością ucieszy rodziny, które widzą w Taycanie idealny wybór na "codzienne" Porsche.
Nowy Taycan Cross Turismo będzie najprawdopodobniej oferowany w trzech wariantach - Turbo S, Turbo i 4S. Oznacza to, że każdy z nich zapewni napęd na cztery koła. Wariant RWD ma być zarezerwowany dla "klasycznego" Taycana. Zaprezentowany kilka dni temu model, który po prostu nazywa się "Taycan", jest jednocześnie najtańszym i najbardziej przystępnym wydaniem tego samochodu.
Oficjalna premiera podniesionego Taycana Cross Turismo powinna mieć miejsce już w najbliższych tygodniach.