Wielka Toyota wraca do sprzedaży. Bazowa wersja kosztuje ponad 250 000 złotych

Toyota Highlander powraca do polskiej oferty. Wersja na rocznik modelowy 2024 cechuje się sporą liczbą poprawek oraz lepszym wyposażeniem. Ile trzeba za nią zapłacić?

Ten samochód dla wielu osób może stanowić idealne połączenie rodzinnego SUV-a i auta do zadań specjalnych. Toyota Highlander jest przestronna, dobrze wyposażona i może ciągnąć naprawdę ciężkie przyczepy. Do tego pod maską znajdziemy tutaj napęd hybrydowy, co jest dużym plusem dla wielu osób.

Po krótkiej przerwie Highlander powraca do polskiej oferty. Do wyboru mamy tutaj trzy wersje wyposażeniowe. Każda z nich nie rozczarowuje swoim standardem. Sprawdzamy ile trzeba zapłacić za ten samochód i co w nim znajdziemy.

Toyota Highlander kosztuje co najmniej 252 100 złotych

W tej cenie dostaniemy wersję Comfort. Choć otwiera ona ofertę, to nie można jej nazwać "golasem". Przede wszystkim znajdziemy tutaj nowy wirtualny kokpit z ekranem 12,3 cala, inteligentny kluczyk, 8-calowe multimedia, komplet czujników parkowania z kamerą z tyłu i 3-strefową klimatyzację automatyczną. Fotele obszyto skórą syntetyczną, a w nadkolach kryją się 18-calowe felgi aluminiowe.

Toyota Highlander 2024 cena polska

Półkę wyżej stoi wersja Prestige, która dzięki obecnej promocji kosztuje 269 700 złotych. Tutaj dodatkowo dostajemy światła BI-LED, 20-calowe alufelgi, 12,3-calowy ekran multimediów, pamięć ustawień fotela kierowcy i oświetlenie nastrojowe. Na liście opcji pojawia się z kolei nagłośnienie JBL, które wymaga dopłaty w wysokości 7000 złotych.

Ofertę zamyka Toyota Highlander Executive, wyceniona na 287 300 złotych. Znajdziemy w niej 20-calowe alufelgi w kolorze czarnym, wentylację przednich foteli i podgrzewanie skrajnych tylnych siedzisk. Na pokładzie debiutuje także wyświetlacz HUD, kamery 360 stopni i lusterko wsteczne z wyświetlaczem. Na liście opcji jest z kolei audio JBL (7000 zł) i okno dachowe Skyview, także za 7000 złotych.

Toyota przygotowała też garść dodatków

Za 1000 złotych dostajemy pakiet Cargo, z siatką do przestrzeni ładunkowej i specjalną matą w bagażniku. Kolejene 1000 złotych zapłacimy za pakiet zabezpieczeń - w tym za znakowanie samochodu metodą DNA. Za 690 złotych dołożymy do tego specjalne zabezpieczenie antykradzieżowe działające w technologii Bluetooth Low Energy.

Konfigurację każdej wersji Highlandera można rozszerzyć o pakiet Style (3500 zł), który obejmuje stopnie boczne oraz chromowaną listwę bagażnika. W ofercie jest też pakiet Bike (2600 zł) z bagażnikiem dachowym i dwoma uchwytami na rowery. Dostaniemy tutaj także komplet kół zimowych z 20-calowymi felgami aluminiowymi (12 500 zł). W ofercie są też boksy dachowe w różnych rozmiarach.

A co Toyota Highlander oferuje pod maską?

Znajdziemy tutaj napęd hybrydowy, który korzysta z silnika 2,5. Łączna moc to 248 KM, a moc trafia na wszystkie cztery koła dzięki napędowi AWD-i. Sprint do setki zajmuje 8,3 sekundy, prędkość maksymalna wynosi 180 km/h.