Sklep już otwarty. Toyota Supra z "manualem" już w polskiej ofercie

Toyota Supra z ręczną skrzynią biegów ucieszyła wielu fanów. Importer właśnie otworzył zeszyt z zamówieniami. Warto się pospieszyć.

Nawiązując do poprzedniego dzisiejszego newsa, jeśli nie zdążyliście kupić drogiego "elektryka" od VW, to zawsze możecie kupić coś fajnego. Na przykład, taka Toyota Supra trafiła do Polski w wersji z ręczną skrzynią biegów. Trzeba jednak też się spieszyć, bo roczna produkcja jest ograniczona. Tylko w tym roku polscy klienci zamówili już 30 sztuk. Od początku sprzedaży do naszego kraju trafiło 146 sportowych Toyot.

Toyota Supra "z manualem" jest tańsza

Supra z ręczną skrzynią, jak już informowaliśmy, dostępna będzie wyłącznie z mocniejszym, trzylitrowym silnikiem o mocy 340 KM. Moment obrotowy wynosi bardziej niż wystarczające 500 Nm. Taka wersja jest minimalnie wolniejsza od "zautomatyzowanej" - 100 km/h osiąga w 4,6 sekundy (0,3 s wolniej).

Jednostka Twin-Scroll Turbo ma "autorską" sześciobiegową przekładnię, do której inżynierowie dorzucili system Rev-Matching, dopasowujący obroty podczas zmian przełożeń. Dzięki temu frajda z jazdy ma być jeszcze większa, a samochód świetnie sprawdzać się na przykład podczas jazdy na torze, czy na górskich drogach. Tam gdzie można, oczywiście. Ale wiecie, że Japończycy lubią zestawienie "sportowa Toyota" i "górskie drogi".

Toyota Supra w tej odmianie jest nieco tańsza od odpowiednika z ośmiobiegową przekładnią ZF. Nieco, czyli o 10 000 zł.

Supra

Za Toyotę zapłacimy 329 900 zł w odmianie Executive - jedynej dostępnej. Niższa linia Dynamic dedykowana jest wyłącznie słabszej Suprze - tej z dwulitrowym silnikiem o mocy 258 KM.

Trzylitrowa Supra z ręczną skrzynią może być za to nieco inaczej skonfigurowana. O ile w "automacie" mogliśmy mieć tylko czarną tapicerkę skórzaną, to teraz w opcji pojawiła się również beżowo-brązowa skóra na fotelach. W połączeniu z tymi obiciami możemy też zdecydować się na nowy lakier.

Dostępny jest tylko w tej konfiguracji i kosztuje 10 000 zł - jest to matowobiały Moonstone White.

Poza tym nie ma żadnych dodatkowych opcji. Odmiana Executive wyczerpuje wszystkie zachcianki klientów: ma audio Premium JBL, 19" kute felgi, wyświetlacz typu HUD, aktywne zawieszenie AVS, czy fotel sterowany elektrycznie z pamięcią.

Trzeba przyznać, że dołożenie "ręcznej skrzyni" do Supry to świetny strzał. Dodatkowo podkreśla on nowy wizerunek Toyoty jako marki, która robi nie tylko wydajne hybrydy, ale i "fajne" samochody sportowe.