Volkswagen Multivan zaprasza osiem osób. Podróże będą bardziej intymne
Teraz Volkswagen Multivan zaprasza na pokład nawet osiem osób. Nowa wersja dołączyła do gamy tego modelu.
Marka z Wolfsburga nie odpuszcza segmentu vanów. Podczas gdy konkurencja coraz częściej stawia na SUV-y i elektromobilność, marka z Wolfsburga rozwija swoje klasyczne, rodzinne i praktyczne modele. Najnowszy przykład? Volkswagen Multivan, który teraz pomieści nawet osiem osób - i wcale nie rezygnuje przy tym z dużego bagażnika.
Volkswagen Multivan ma nowe konfiguracje wnętrza. Oferuje od 5 do 8 miejsc
Nowy Multivan dostępny jest w wersji ośmiomiejscowej, co czyni go jednym z najbardziej elastycznych aut na rynku. Układ siedzeń „2-3-3” z niezależnymi fotelami w drugim i trzecim rzędzie nie tylko poprawia komfort, ale też nie wpływa negatywnie na przestrzeń bagażową. W tej wersji bagażnik nadal oferuje imponujące 763 litry pojemności, nawet przy komplecie pasażerów.
Wariant ośmioosobowy dostępny będzie w każdej wersji wyposażenia, a zamówienia będzie można składać już w najbliższych dniach. Nowy układ uzupełni dotychczasowe konfiguracje: „2-2-3”, „2-1-3”, „2-2-2” i „2-2-2” z obrotowymi fotelami w drugim rzędzie.
Osiem osób na pokładzie? Owszem, ale tylko w długiej wersji
Jest jeden haczyk - osiem miejsc oferuje wyłącznie przedłużony Multivan. Ma on 5173 mm długości, czyli o 200 mm więcej niż wersja standardowa. Ta ostatnia oferuje pięć miejsc, z trzema niezależnymi fotelami w drugim rzędzie.
Nowy Multivan to formalnie następca Sharana - przynajmniej według tej marki
Volkswagen od lat wierny jest klasycznym vanom. Multivan oficjalnie dołączył do gamy osobowych modeli marki, zastępując wysłużonego Sharana i dystansując się od użytkowego Transportera. W gamie pozostaje też Caravelle, skoncentrowana na klientach biznesowych.
Multivan zyskał również napęd plug-in hybrid z napędem AWD, który dostępny jest tylko w tym modelu oraz w Touaregu. To jedyna opcja Volkswagena oferująca połączenie PHEV i napędu na cztery koła. Poprawiona wersja hybrydy ma silnik 1.5 i większą baterię, o pojemności 19,7 kWh netto.
Poza tym jest też klasyczna benzyna i diesel
Volkswagen nie rezygnuje też z klasycznych układów napędowych. Ośmiomiejscowy Multivan będzie dostępny z jednostką benzynową 1.5 TSI o mocy 150 KM lub z dieslem 2.0 TDI o mocy 204 KM. Oba silniki współpracują z napędem na przednią oś i 7-biegową skrzynią DSG. Polski cennik poznamy w najbliższych dniach.


