Volkswagen Passat eHybrid debiutuje w polskiej ofercie. Sprawdzamy ile kosztuje hybryda plug-in
Ma dużo mocy, bo nawet 272 KM, a na prądzie przejeżdża do 120 kilometrów. Volkswagen Passat eHybrid 2024 debiutuje w polskiej ofercie. Zobaczcie ile kosztuje.
Złoty środek pomiędzy zużyciem paliwa a zasięgiem? Być może - Volkswagen Passat eHybrid łączy silnik benzynowy, napęd elektryczny i duży zasięg na jednym ładowaniu. Nowa hybryda plug-in, która zagościła w tym modelu, jest znacznie wydajniejsza od poprzednika.
Ile trzeba zapłacić za ten model i co oferuje? Zobaczcie sami.
Volkswagen Passat eHybrid. Duży zasięg, dużo mocy i... wysoka cena
Dokładnie 236 390 złotych za 204-konny wariant - tyle kosztuje najtańsze wydanie hybrydy plug-in w nowym Passacie w odmianie Business. Warto dodać, że tutaj dostaniemy tylko słabszą wersję silnikową.
Wariant Business już w standardzie ma całkiem niezłe wyposażenie. Znajdziemy tutaj multimedia 12,9 cala, światła LED, klimatyzację automatyczną 3-strefową i komplet systemów bezpieczeństwa.
Model Elegance występuje już w dwóch wariantach mocy - 204 KM i 272 KM
Po pierwsze - w tej wersji mamy nieco więcej w cenie, gdyż na pokładzie pojawiają się chociażby światła IQ.Light MATRIX LED, adaptacyjny tempomat, lepsze fotele i atrakcyjniejsze felgi. Po drugie - wygląd samochodu także jest atrakcyjniejszy dla oka.
Za 204-konny wariant Passata eHybrid trzeba zapłacić 250 490 złotych i 261 290 złotych za 272 KM.
Ofertę zamyka Passat R-Line, o sportowym wizerunku i z kompletnym wyposażeniem
Warto dodać, że tutaj dostajemy tylko 272-konną wersję, którą wyceniono 273 990 złotych. W tej wersji znajdziemy sportowe fotele, ciemną kolorystykę wnętrza i atrakcyjniejszy wygląd nadwozia, z agresywniejszą stylistyką zderzaków. Oczywiście lista opcji umożliwia dorzucenie kilku opcji, przez co cena swobodnie przekracza 300 000 złotych.
Sercem nowego Volkswagena Passata eHybrid jest silnik 1.5 TSI spięty z baterią o pojemności 19,7 kWh netto
Ten zestaw gwarantuje przede wszystkim naprawdę duży zasięg na jednym ładowaniu, który wynosi od 100 do 120 kilometrów. Do tego po raz pierwszy mamy tutaj szybkie ładowanie z mocą do 50 kW (złącze CCS) i do 11 kW (AC). Dzięki temu czas spędzony przy ładowarce jest dużo krótszy.
Dealerzy Volkswagena przyjmują już zamówienia na ten samochód, a dostawy ruszą za kilka tygodni. Warto dodać, że obecnie Passat eHybrid i bliźniaczy Superb są najwydajniejszymi hybrydami plug-in w swoim segmencie. Obydwa modele wyjeżdżają z jednej fabryki w Bratysławie na Słowacji.
Co więcej, ta sama konstrukcja hybrydowa pojawiła się też w Kodiaqu, Tiguanie, a niebawem pojawi się w Caddym i w Fordzie Tourneo Connect.