CENY: Hybrydowy Peugeot 3008 i 508 PHEV wyceniony. Nie jest tanio

Peugeot podał polskie ceny modelu 3008 i 508 PHEV. Jest to wersja hybrydowa, w której baterie ładowane są z zewnętrznego źródła.

Peugeot 3008 i 508 PHEV to długo wyczekiwane warianty tych popularnych modeli francuskiej marki. Łączą one w sobie dwie cechy - z jednej strony stanowią oszczędną i ekologiczną propozycję, z drugiej zaś pełnią rolę topowych i najmocniejszych modeli. Polski oddział marki podał ceny wszystkich wariantów, które będą oferowane w naszym kraju.

Peugeot 3008 HYbrid PHEV - CENY

Nowy Peugeot 3008 PHEV będzie oferowany w dwóch wariantach. Ofertę otwiera 225-konna wersja z napędem na przednią oś. Dostępna będzie ona w trzech wersjach wyposażeniowych: Allure, GT-Line i GT. Jej ceny prezentują się następująco:

SILNIK/WERSJA ALLURE GT-LINE GT
PHEV 225 KM e-EAT8 166 500 zł 172 700 zł 176 900 zł

Półkę wyżej stanie topowa odmiana, która generuje 300 KM i posiada napęd na cztery koła. Oferowana ona będzie tylko w wersjach GT-Line i GT.

SILNIK/WERSJA GT-LINE GT
PHEV 300 KM e-EAT8 AWD 195 700 zł 199 900 zł

Jak prezentuje się wyposażenie? Wersja Allure oferuje już w zasadzie kompletne wyposażenie. Peugeot 3008 HYbrid Allure w standardzie posiada komplet systemów bezpieczeństwa, system nawigacyjny, 18-calowe felgi czy czujniki parkowania z przodu i z tyłu. Dopłaty wymagają natomiast ledowe światła przednie (4500 zł). Odmiana GT-Line oferuje ledowe światła w standardzie, zapewnia efektowniejszą stylistykę zewnętrzną oraz dorzuca pakiet Sport. W wersji GT mamy już z kolei kompletne wyposażenie - 19-calowe felgi, dostęp bezkluczykowy, skórzaną tapicerkę oraz szereg innych dodatków.

Peugeot 508 HYbrid PHEV - CENY

Kolejną nowością w gamie Peugeota jest 508 HYbrid PHEV. W przypadku tego modelu oferta ograniczona została tylko do wersji 225 KM z napędem na przód. Pozostawia to furtkę dla topowej odmiany z nadchodzącej gamy Peugeot Sport Engineered.

SILNIK/WERSJA Allure GT-Line GT
225 HYbrid PHEV e-EAT8 173 900 zł 186 200 zł 201 900 zł

W przypadku Peugeota 508 HYbrid PHEV wyposażenie wygląda nieco inaczej. Wersja Allure oferuje 10-calowy ekran systemu multimedialnego, komplet systemów bezpieczeństwa, oświetlenie Ambient, 17-calowe alufelgi oraz czujniki parkowania z przodu i z tyłu. Odmiana GT rozszerza to o światła FULL LED, sportową stylistykę nadwozia, pełny i-Cockpit oraz fotele AGR. W wersji GT oczywiście jest już wszystko - od skórzanej tapicerki, przez panoramiczny szklany dach, aż po efektowne 19-calowe felgi.

Peugeot HYbrid - jak to działa?

Zarówno Peugeot 3008 jak i 5008 HYbrid PHEV korzystają z tego samego systemu. Łączy on silnik spalinowy z jednostką elektryczną. W wersji 225 KM jednostka elektryczna oferuje 110 KM (silnik benzynowy 180 KM, moc nie sumuje się bezpośrednio). Litowo-jonowa bateria w Peugeocie 508 ma pojemność 11,6 kWh, zaś w 3008 13,2 kWh (w obydwu wersjach). W każdym wariancie zasięg na jednym ładowaniu ma wynosić do 50 kilometrów według normy WLTP.