Fiat 500e z bliska. Podziwiajcie też wersję od Bulgari, Kartell i Armaniego

Włoski styl w najlepszej postaci. Nowy Fiat 500e zaskakuje swoją prezencją, co można podziwiać w bardzo dużej galerii zdjęć tego modelu.

Wiecie dlaczego Fiat 500e jest tak ważny dla marki? To samochód, który musi przenieść tego włoskiego producenta w nowe czasy, gdzie elektryfikacja jest już nie do zatrzymania. Klienci mają też coraz wyższe oczekiwania. Zasięg, wyposażenie i wykończenie musi być tutaj na odpowiednim poziomie.

Włosi wiedzą, że pierwsze wrażenie jest ważne. W kampanię promującą Fiata 500e zaangażowano Leonardo DiCaprio, zaś trzy unikalne egzemplarze przygotowała firma Bulgari, Kartell i słynny Giorgio Armani.

Fiat 500e - jest na co popatrzeć!

W przypadku projektowania tego auta styliści mieli ogromne wyzwanie - nie zepsuć sylwetki auta i zachować klimat pierwowzoru. Pierwszy krok w tej kwestii postawił Frank Stephenson, który odpowiadał za stylistykę zaprezentowanej w 2006 roku nowej 500-ki.

Kluczowym elementem było zachowanie odpowiednich proporcji. Chodzi tutaj o nachylenie tylnej części nadwozia pod kątem 36 stopni, co idealnie odzwierciedla oryginalnego Fiata 500.

Wnętrze można uznać za perfekcyjne. Włosi jeszcze lepiej nawiązali tutaj do deski z lat 50., tworząc lekką i bardzo prostą formę. Duży ekran systemu multimedialnego ułatwi obsługę, zaś cyfrowe zegary przekazują wszystkie kluczowe informacje.

Rozsądny zestaw

Nowy Fiat 500e oferuje baterię o pojemności 42 kWh, co przekłada się na 320 kilometrów zasięgu na jednym ładowaniu. Silnik generuje 118 KM - w sam raz do miasta. Osiągi? 9 sekund do setki to wynik więcej niż zadowalający w przypadku takiego auta.

Fiat 500e Kartell

Fiat 500e na start dostał wariant "la Prima", który oferuje kompletne wyposażenie. Tanio jednak nie będzie - wariant ten wyceniono na 37 900 euro. Co więcej, powstanie raptem 500 takich aut.