Ładniej, grzeczniej, subtelniej. BMW zrobi to, na co liczycie. I liczy na Wasze portfele
BMW ma dość Waszego narzekania na wielkie nerki. Przyszedł czas na zmiany na lepsze.
Gama Neue Klasse to nie tylko debiut nowych rozwiązań i opracowanej od podstaw platformy. Ten samochód przede wszystkim wprowadza markę w nową erę projektowania samochodów. Niektórzy wciąż będą narzekać na wygląd BMW, aczkolwiek tym razem wielkiem nerki ustąpią miejsca znacznie mniejszym. Co więcej, Niemcy stawiają na lekkość designu i na subtelniejsze linie. To powinno Was zadowolić.
Koniec z monumentalnymi nerkami i ostrymi liniami. BMW chce być dużo bardziej "subtelne"
Najlepszym punktem wyjścia jest oczywiście historia marki. Stąd też idea czerpania garściami z detali charakterystycznych dla modeli Neue Klasse. Niemcy nie zatrzymają się jednak w tym miejscu. Na pewno nie będą już przesadzali z wielkością grilla, co ponoć było odpowiedzią na oczekiwania rynku chińskiego. Chcą też powrócić do nieco bardziej eleganckiej bryły, typowej dla BMW sprzed lat.
Co więcej, marka z Monachium nie zrezygnuje też z samochodów, które lubicie. SUV-y, jak wiadomo, napędzają sprzedaż. Nie spodziewajcie się więc, że znikną z rynku, lub będą w mniejszości. Ucieszy Was jednak informacja, że sedany i kombi nigdzie się nie wybierają.
Niemiecki producent widzi w nich ogromny potencjał i podkreśla, że stanowią część wizerunku marki. W erze elektromobilności i elektryfikacji (mowa tutaj także o hybrydach plug-in) możemy spodziewać się więc limuzyn wszelakiej maści.
Pierwszym samochodem o klasycznej trójbryłowej sylwetce będzie BMW i3. W ślad za nim pójdzie nowe BMW Serii 3. Obydwa auta będą do siebie bardzo podobne, ale nie identyczne. Tutaj postawiono na design w stylu nowego MINI, gdzie samochody maksymalnie do siebie upodobniono.
W drodze są także kolejne nowości. Wśród czterdziestu samochodów, które wyjadą na drogi w najbliższych dwóch latach, jest między innymi gruntownie przeprojektowane BMW X1 i X2, lifting X3, odświeżona Seria 5 i Seria 7. BMW zapowiedziało też już kolejną generację X5. Ofertę marki uzupełnią również sportowe elektryki, po raz pierwszy z pełnoprawnej gamy M, a nie M Performance. Ich debiutu spodziewajcie się pod koniec przyszłego roku.


