Co ostatnio zajęło Wam 18 dni pracy? Lamborghini tyle potrzebowało na pomalowanie Revuelto
Obstawiam, że dawno nic Wam nie zajęło 18 dni pracy nad jedną rzeczą. A tak było w tym przypadku - dokładnie 435 godzin poświęcono na to, aby Lamborghini Revuelto dostało najbardziej odlotowe malowanie w historii. Przed Wami wersja Opera Unica, która pokazuje możliwości programu indywidualizacji wyglądu samochodu.
I to jest prawdziwe poświęcenie dla jednego egzemplarza. Włosi pokazali swoje możliwości tworząc unikalne Lamborghini Revuelto. Nowy flagowiec marki został podrasowany przez dział Ad Personam w wyjątkowy sposób. Przede wszystkim skupiono się tutaj na szalonej kolorystyce nadwozia i wnętrza, co pochłonęło tygodnie pracy.
Sam lakier tego Lamborghini Revuelto wymagał 18 dni pracy. A do tego dorzućcie wyjątkowe wnętrze
Efekt jest jednak naprawdę imponujący. Zresztą okazja do stworzenia takiego samochodu też jest wyjątkowa, gdyż mówimy o 60 urodzinach marki. Każdy powód do świętowania należy wykorzystać, a Opera Unica stanie się efektowną wizytówką manufaktury z Sant'Agata Bolognese.
Nadwozie wykończono dwoma bazowymi odcieniami - Viola Pasifae i Nero Helene. Połączono je z szeregiem niebieskich, czerwonych, pomarańczowych, żółtych i białych detali, malowanych całkowicie ręcznie. To wszystko zabezpieczono odpowiednią warstwą bezbarwnego lakieru, tworząc naprawdę zgraną kompozycję.
A to dopiero początek, gdyż Revuelto Opera Unica zyskało także identyczną kolorystykę wnętrza. Na obszycie kokpitu poświęcono aż 220 godzin, czyli nieco ponad 9 pełnych dni. Przekładając to na roboczogodziny mówimy więc o kilku tygodniach pracy.
W przypadku tapicerki skórzanej wybrano nieco inne odcienie - Viola Acutus i Nero Ade. Te połączono z przeszyciami korespondującymi z detalami nadwozia. Nie zabrakło tutaj także okolicznościowych logotypów z okazji sześćdziesiątych urodzin marki. Zadbano także o małe detale, takie jak chociażby unikalne wykończenie klapki zabezpieczającej przycisk startera.
Dodajmy, że pracownicy Lamborghini cieszą się teraz 4-dniowym tygodniem pracy
I do tego dostaną znacznie wyższą pensję - a wszystko za sprawą świetnych wyników marki. Revuelto oczywiście przyczynia się do rekordów, aczkolwiek jest to głównie sprawka Urusa, który odniósł ogromny sukces. Po 5 latach na rynku (tak, naprawdę!) niebawem doczekamy się liftingu, który przyniesie też zmianę pod maską - Urus stanie się hybrydą plug-in.
Z kolei Lamborghini Revuelto Opera Unica ma już nowego nabywcę
Oficjalna premiera tego auta będzie miała miejsce podczas Art Basel, gdzie nabywca odbierze kluczyki do swojej maszyny. Cena, delikatnie mówiąc, jest wyższa od standardowej kwoty za ten model. Tutaj mowa o ponad milionie euro, głównie za sprawą zaawansowanych modyfikacji nadwozia.