Mitsubishi Eclipse Cross po liftingu pędzi do Polski - choć marka znika z Europy
Mitsubishi Eclipse Cross w nowym wydaniu będzie dostępne w Polsce - i to już lada moment, bo wiosną. Do tego model ten dostanie hybrydowy wariant.
Mitsubishi oficjalnie znika z Europy (źródło: AME). Nie oznacza to jednak, że znika z Polski. Od kiedy marka na naszym rynku reprezentowana jest przez niezależnego importera Bergé Auto, czyli hiszpańską firmę. Dzięki temu trzy diamenty pozostaną w Polsce, gdzie - według Bergé Auto - pozycja marki jest mocna i ugruntowana. Hiszpanie sprzedają auta także w Finlandii, Szwajcarii, Hiszpanii czy Portugalii. Dzięki ich działaniom trafi do nas nowe Mitsubishi Eclipse Cross, które teraz będzie także hybrydą plug-in.
Nowe Mitsubishi Eclipse Cross ma być lepsze
To oczywiście gruntownie odświeżone auto, które doskonale znamy z naszych dróg. Zmian jest jednak na tyle dużo, że marka odważnie twierdzi, iż mamy do czynienia z praktycznie nowym samochodem. Widoczne jest to nie tylko w stylistyce, ale także w układzie napędowym.
Sercem Mitsubishi Eclipse Cross PHEV będzie kombinacja silnika spalinowego i elektrycznego, którą znamy z Outlandera. Oznacza to łączną moc na poziomie 188 KM. Jednostka spalinowa to konstrukcja 2.4 MIVEC, a bateria 13,8 kWh. To wciąż jedna z nielicznych hybryd, która oferuje możliwość szybkiego ładowania. Tutaj odbywa się to dzięki złączu CHADEMO.
Zasięg na prądzie to 45 kilometrów, zaś w trybie stricte elektrycznym można gnać z prędkością do 135 km/h.
Mitsubishi Eclipse Cross to nie koniec premier tej marki
Niebawem poznamy wyczekiwane nowe Mitsubishi Outlander, które będzie ogromnym skokiem jakościowym dla tej marki. Model ten rozwijano równolegle z nowym Nissanem X-Trailem, przez co Mitsubishi dzieli z nim szereg elementów. Nowy Outlander ma też wyróżniać się bardzo ciekawą stylistyką. Jeśli jesteście ciekawi jak się prezentuje, to mamy tutaj dla Was garść przedpremierowych zdjęć.
Mitsubishi Outlander 2021 - fot. @allcarnews (Instagram)
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV będzie oferować dobre warunki gwarancji
Auto trafi do naszego kraju już w kwietniu. Samochód oferowany będzie z 5-letnią gwarancją, którą ogranicza przebieg 100 000 km. Bateria będzie objęta dłuższą gwarancją, bo 8-letnią, z limitem przebiegu do 160 000 km. Bliżej debiutu samochodu w Polsce poznamy kompletny cennik oraz specyfikację wyposażenia standardowego i opcjonalnego. Japończycy i Bergé Auto chcą tutaj konkurować z szeregiem nowych modeli PHEV, debiutujących w segmencie kompaktowych SUV-ów.