Mitsubishi Eclipse Cross PHEV podrożało. Cena: od 185 990 zł

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV niebawem trafi do polskich salonów. Już teraz jednak klienci mogą zamawiać nową hybrydę plug-in. Trzeba jednak przygotować się na spory wydatek.

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV to ciekawy przypadek, gdyż wersja po liftingu została pozbawiona innych jednostek napędowych. Teraz w unowocześnionym opakowaniu znajdziemy rozwiązanie znane z Outlandera, czyli kombinację silnika 2.4 i konstrukcji elektrycznej. Cała moc, 188 KM, kierowana jest na cztery koła (dzięki układowi S-AWC). Przyspieszenie do stu kilometrów na godzinę ma zajmować 10,9 sekundy, a prędkość maksymalna to 162 km/h.

A ile kosztuje przyjemność jazdy na prądzie na dystansie do 45 kilometrów? Za ten samochód zapłacimy co najmniej 185 990 zł - tyle kosztuje bazowy wariant Invite Plus. W standardzie dostajemy tutaj 18-calowe alufelgi, multimedia z Apple CarPlay i Android Auto, światła LED do jazdy dziennej, kamerę cofania, podgrzewane fotele czy tempomat.

Mitsubishi Eclipse Cross oferowane jest też w dwóch innych wersjach

Mowa o wariancie Intense Plus i Instyle Plus. Pierwszy z nich wyceniany jest na 205 990 zł, a w wyposażeniu oferuje światła BI-LED (także mijania), atrakcyjniejsze wykończenie, wyświetlacz HUD czy dostęp bezkluczykowy.

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV

Topowa wersja Instyle Plus kosztuje 214 990 zł i posiada wszelkie dostępne dodatki - włącznie ze skórzaną tapicerką oraz przeszklonym dachem. Tutaj mamy także komplet systemów bezpieczeństwa, zarówno aktywnych jak i biernych.

Mitsubishi niezmiennie oferuje też różne pakiety stylistyczne, które pozwalają na indywidualizację wyglądu auta. Możemy tutaj zamówić przykładowo napis Eclipse Cross na masce, czy dokładki zderzaków. Są też modyfikacje stawiające na nieco bardziej sportowy wygląd (w ramach pakietu InSport).

Mitsubishi Eclipse Cross jest drogie, ale można jest dostać z rabatem

Jest jednak pewien haczyk - rabat nie jest oferowany od ręki. Oferta marki wygląda następująco: 15 000 zł rabatu podstawowego, 5 000 zł premii za odkup auta używanego i 5 000 zł rabatu dla wiernych klientów marki. Brzmi kusząco? Warto jednak wczytywać się w szczegóły - podstawowy rabat oferowany jest wyłącznie w połączeniu z finansowaniem Santander Consumer i z ubezpieczeniem PZU. Tym samym chcąc kupić auto z własnym finansowaniem będziecie skazani na wyższą cenę.

Oficjalna polska premiera Eclipse Cross PHEV odbędzie się już za kilka dni - 27 kwietnia.