Po prostu grubo. Brabus 800 Widestar debiutuje w Genewie
Brabus lubi od czasu do czasu przeginać. Tak też zrobił w przypadku modelu 800 Widestar, czyli szalonej wariacji na temat Klasy G.
Brabus 800 Widestar to rozwinięcie projektu 700 Widestar. Największą różnicą od strony technicznej jest jeszcze mocniejszy silnik. Jednostkę 4.0 V8 podkręcono do 789 KM i 1000 Nm, co pozwoliło na uzyskanie przyspieszenia do 100 km/h w 4,1 sekundy i prędkości maksymalnej wynoszącej 240 km/h. I wciąż mówimy o 2,5-tonowym aucie o aerodynamice zbliżonej do kamienicy lub kiosku ruchu.
Brabus 800 Widestar otrzymał także jeszcze agresywniejszy bodykit. Mocno poszerzone nadkola z ozdobnymi elementami mieszczą 23-calowe felgi Monoblock. Opcjonalnie można też dołożyć tutaj boczne wloty powietrza, maskę z wlotami (wykonaną z karbonu) oraz lampy na dach, również ukryte w karbonowych obudowach. Większe końcówki wydechu wieńczą zmodyfikowany układ, wyciągający jeszcze więcej brzmienia z jednostki V8.
We wnętrzu postawiono z kolei na w pełni skórzane obszycia. Z tego materiału wykonano nawet dywaniki przednie i tyle. Brabus przygotował również unikalną podsufitkę (oczywiście ze skóry) z "gwieździstym niebem", niczym w autach marki Rolls-Royce. Poza tym dołożono tutaj wskaźniki dla pasażerów podróżujących z tyłu.
Nowy Brabus 800 Widestar będzie jedną z gwiazd stoiska tego tunera w Genewie. Obok zmodyfikowanej Klasy G pojawią się zarówno inne projekty tej marki jak i auta klasyczne, odrestaurowane przez Brabus Classic.