RUF wciąż buduje model RCT na bazie Porsche 911 964. Cena robi wrażenie

RUF RCT uznawany jest za jeden z najlepiej zmodyfikowanych wariantów 911-ki w historii. Model ten wciąż jest dostępny, o ile macie sporo gotówki.

Choć RUF RCT zadebiutował w 1990 roku, to wciąż możecie go kupić. Wystarczy odpowiednia baza w postaci modeli 911 964 i wycieczka do Pfaffenhausen, aby cały proces został uruchomiony. Ach, no i paliwo w postaci pieniędzy - taka zabawa kosztuje 350 000 euro. I do tego doliczcie sobie cenę samochodu-dawcy. Ten powinien być w najlepszym możliwym stanie.

RUF RCT ma 420 KM

Wszystko za sprawą dopisku "EVO". Oznacza to, że mamy do czynienia z unowocześnioną i dopracowaną wersją tego auta. Cała moc wyciśnięta jest z doładowanego pojedynczą turbosprężarką silnika 3.6. Te 420 KM i 570 Nm trafia na tylną oś za pośrednictwem 6-biegowej manualnej skrzyni biegów. Elektronika? A na co to komu? Ten samochód stworzono do zabawy i żadni "asystenci" nie wtrącają się w robotę kierowcy.

Od 1990 roku rozwiązania dostępne w stajni RUF-a mocno ewoluowały. Dzięki temu możemy zamówić auto z klasycznym nadwoziem, ale dostępne jest też poszycie z włókna węglowego. To efekt rozwoju projektu CTR i SCR, czyli dwóch nowych niezależnych modeli marki, wyglądających jak 911 964.

RUF RCT

Wybierając nadwozie z włókna węglowego zmniejszamy masę i obniżamy środek ciężkości. Brzmi kusząco? Do tego wszystkiego możecie dorzucić ceramiczny układ hamulcowy czy felgi z centralną śrubą.

Skonfiguruj go jak chcesz

Taki RUF wyjedzie też z Pfaffenhausen w dowolnym kolorze i z dowolnie wybranym obszyciem wnętrza. Tutaj postawiono na ostry kontrast beżowego kokpitu z genialnym fioletowym lakierem. Jeśli chcecie, to zrobicie sobie takie auto nawet w pudrowym różu. RUF nie ogranicza nabywców i pozwala im puścić wodze wyobraźni.