Buzz narasta. Volkswagen ID.Buzz zyskuje nowe unikalne twarze
Volkswagen ID.Buzz pokazuje swoje nowe twarze. Podczas targów IAA w Hanowerze Niemcy zaprezentowali kilka wydań tego ciekawego modelu. Jak widać plany związane z tym modelem są wyjątkowo ambitne.
To było tylko kwestią czasu. Niemcy zabierają się za modyfikowanie swojego nowego modelu na wiele sposobów. Volkswagen ID.Buzz 2023 ma być bowiem nie tylko uzupełnieniem gamy samochodów elektrycznych, ale także narzędziem dla służb i przedsiębiorców. Zobaczcie więc co da się z niego stworzyć.
Volkswagen ID.Buzz 2023 jako karetka? Bardzo proszę
Elektryczne auto jako samochód pierwszej pomocy? Czemu nie. Volkswagen pokazuje, że ratownicy medyczni mogą śmiało użytkować taki samochód. Nisko położone baterie oraz przestronna kabina pozwalają na wygospodarowanie miejsca dla pacjenta i dla całego sprzętu medycznego.
Bez wątpienia taki samochód niebawem wejdzie do służby w niemieckim pogotowiu. Nie spodziewałbym się wyparcia spalinowych karetek, ale jako auto do mniej naglących wezwań, lub do zabezpieczania wydarzeń, ID.Buzz może być idealnym wyborem.
Zaprezentowano też wersję ze składaną tylną ławką
Wersja Flex-Cab pozwala na maksymalne wykorzystanie pojemności przestrzeni ładunkowej. Jedno wciśnięcie przycisku składa oparcia tylnej kanapy, pozwalając na jej podniesienie i stworzenie dużej przestrzeni na bagaże lub towary. Krótko mówiąc - zwykły ID.Buzz może stać się bez większego problemu autem dostawczym.
Niektóre firmy już składają zamówienia na ten model. Volkswagen ID.Buzz 2023 stanie się częścią floty Miele i Wurth
Koncern zarządzający tymi firmami zlecił Volkswagenowi opracowanie zabudowy w modelu ID.Buzz Cargo, która pomieściłaby narzędzia i sprzęt użytkowany przez serwisantów.
Całość wygląda bardzo dobrze - w ciekawym wizualnie nadwoziu ukryto szafy z potrzebnymi przedmiotami. Auto wykończono typowym dla marki Miele lakierem Paprika Red, a front przyozdobiło duże logo firmy.
Volkswagen ID.Buzz Cargo może też mieć kontener na swoich plecach
To największa nowość i ciekawostka od firmy Veth Automotive. Niemiecki producent stworzył specjalną zabudowę, którą można zamontować na ID.Buzzie Cargo. Wymaga ona odcięcia całej tylnej części, celem wkomponowania tam sporego kontenera.
Korzyści w kwestii pojemności są jednak bardzo duże. Przestrzeń zwiększa się o 50%, z 3,9 do 6 metrów sześciennych, co na pewno będzie dużym atutem dla szeregu przedsiębiorców.
Większość z tych wersji pojawi się w ofercie Volkswagena - oczywiście będą dostępne na specjalne zamówienie.