BMW iX3 po liftingu jest droższe, ale ma więcej wyposażenia

BMW iX3 po zmianach dostało już polski cennik. Do tej pory było świetnie wycenione. Teraz jest drożej, ale samochód jest znacznie lepiej wyposażony.

BMW iX3 zbiera bardzo dużo pozytywnych opinii. Także u nas, podczas testu, miało zaskakująco mało wad i dużo zalet. Jedną z nich była bardzo rozsądna wycena. Testowany model kosztował niecałe 300 000 zł i niewiele mu brakowało do "pełnego wypasu". Wersja podstawowa zaczynała się od 268 900 zł, a wyższa linia, od 291 300 zł. Wersja po liftingu wyraźnie zdrożała, ale i wyposażenie jest lepsze.

BMW iX3 startuje od 287 500 zł

Nowe iX3 jest więc niemal 19 000 zł droższe od poprzednika. Jak na brak zmian w silniku i baterii oraz wciąż brak dostępnego 4x4, to spora różnica. Jest jednak inaczej wyposażony.

Na start BMW przygotowało odmianę Inspiring. to właśnie ona kosztuje wspomnianą kwotę. Znajdziemy w niej już w standardzie pakiet asystentów Professional, asystenta parkowania z kamerą cofania, częściowo skórzaną tapicerkę, pakiet wizualny M. Fotele będą miały ogrzewanie i sportowe wyprofilowanie. Tylna klapa jest automatyczna, a widoki uprzyjemni szklany dach panoramiczny. W nocy pomogą adaptacyjne reflektory diodowe. BMW iX3 w podstawowej odmianie ma tez adaptacyjny układ jezdny oraz trzystrefową automatyczną klimatyzację. Co ważne w samochodzie elektrycznym, jest też pompa ciepła.

iX3

Droższą odmianą jest iX3 Impressive. Wymaga dołożenia ponad 30 tys. zł, do 320 300 zł. Są tu lepsze fotele z elektryczną regulacją oraz skórzaną tapicerką. Kierowca oprócz cyfrowych zegarów ma też do dyspozycji wyświetlacz typu HUD. Są też kamery 360 stopni, dostęp komfortowy i szyby z dodatkowym wyciszeniem. To dobrze, bo BMW dorzuca audio Harman/Kardon do standardowego wyposażenia. No i duże felgi (20"), żeby samochód wyglądał "godnie".

Oczywiście, lista opcji jest dłuższa, choć nie bardzo długa - większość rzeczy znajdziemy w którejś linii. Możemy dorzucić laserowe reflektory, elektrycznie sterowany hak holowniczy, adaptacyjne zawieszenie M, ogrzewanie kierownicy, przyciemniane szyby, albo kilka dodatkowych opcji stylistycznych. Lakiery i skórzane tapicerki są w cenie (ale jest ich znacznie mniej do wyboru).

BMW iX wciąż posiada elektryczny silnik o mocy 286 KM, napędzający tylne koła, który dzięki baterii 80 kWh pozwoli na przejechanie maksymalnie 460 km na jednym ładowaniu.