BYD Seal U DM-i ma dobrą cenę. Konkurencja może się martwić

BYD Seal U DM-i debiutuje oficjalnie w polskiej ofercie marki. Unikalna hybryda plug-in tej chińskiej marki będzie dostępna w dwóch wersjach. Ile kosztują?

  • BYD Seal U DM-i, czyli SUV z hybrydą plug-in pod maską, debiutuje w polskiej ofercie tej marki
  • Dostępne będą dwie wersje: Boost i Design
  • Różni je jedynie silnik, który znajduje się pod maską

Można śmiało powiedzieć, że BYD wreszcie oficjalnie debiutuje w Polsce. Po kilku mniej lub bardziej śmiałych pokazach, przyszedł czas na pierwszą prezentację z pełnym splendorem. Jej gwiazdą jest samochód, który w Polsce może wzbudzić spore zainteresowanie - mowa o BYD Seal U DM-i.

To duży SUV z segmentu D, wyposażony w napęd plug-in hybrid. Chińska marka oferuje go w jednym wariancie wyposażenia, ale w dwóch wersjach silnikowych. Co ciekawe różnica pomiędzy nimi jest naprawdę duża.

Ile kosztuje ten samochód i co oferuje? Zobaczcie sami.

BYD Seal U DM-i dostępny jest w wersji Boost i Design. Co je różni?

Przede wszystkim moc i konstrukcja silnika Xiaoyun, osiągającego sprawność cieplną na poziomie 43%. Ta pierwsza wersja oferuje jednostkę 1.5 (wolnossącą), która łączy się z napędem elektrycznym i z baterią o pojemności 18,3 kWh. Łączna moc to 218 KM.

Mocniejsza wersja Design ma ten sam silnik, ale z turbodoładowaniem. Tutaj dodatkowo debiutuje też elektryczny silnik przy tylnej osi, co tworzy napęd na cztery koła. Tym samym łączna moc wzrasta do 324 KM. Co ciekawe pojemność baterii jest dokładnie taka sama.

BYD Seal U DM-i

Wyposażenie jest kompletne. W standardzie dostajemy skórzaną tapicerkę (dostępne dwie kolorystyki), duży obrotowy ekran multimediów, komplet systemów wspierających kierowcę i między innymi nagłośnienie Infinity. Lista opcji ogranicza się wyłącznie do lakieru metalicznego.

BYD Seal U DM-i Boost kosztuje 169 900 złotych, zaś wersja Design to wydatek rzędu 209 900 złotych.

Każde auto jest objęte 6-letnią gwarancją mechaniczną, ograniczoną przebiegiem 150 000 kilometrów. Gwarancja na baterię to 8 lat lub 200 000 km, a na silnik i sterownik silnika 8 lat lub 150 000 km.

Na tę chwilę BYD ma salony w Warszawie, łodzi, Bydgoszczy, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i w Gdyni. Do końca 2025 roku ta marka planuje jednak dużą ekspansję i zamierza pokryć kluczowe miasta w Polsce.