Mazda Polska i GreenWay idą w parze. Ładowarki dla klientów i dealerów
Mazda Polska i GreenWay rozpoczynają współpracę w kwestii budowy sieci ładowarek u dealerów oraz oferowania takich stacji dla klientów marki, decydujących się na model MX-30.
Mazda Polska wybrała firmę GreenWay do budowy i obsługi stacji ładowania pojazdów elektrycznych. Ładowarki tej firmy staną w wybranych salonach marki oraz w warszawskiej centrali Mazdy.
Co więcej, GreenWay będzie też odpowiedzialny za urządzenia ładujące dla klientów decydujących się na Mazdę MX-30, czyli pierwszego elektryka tej marki. Mowa oczywiście o Wallboxach, które znacznie skracają czas ładowania pojazdu elektrycznego. Są one oferowane w cenie Mazdy MX-30 w wersji First Edition, kosztującej w Polsce 149 990 zł.
Mazda Polska i GreenWay dają sobie dwa lata
Tyle czasu rezerwuje sobie importer oraz GreenWay na budowę całej sieci przy obiektach dealerskich. Co więcej, GreenWay będzie też odpowiedzialny za wszelkie przeglądy techniczne i ustalenia z Urzędem Dozoru Technicznego.
Jak mówi Rafał Czyżewski, Prezes GreenWay Polska, "Współpraca z dealerami samochodowymi jest naturalnym kierunkiem rozwoju naszej oferty dla biznesu. Dealerzy potrzebują stacji ładowania jeśli oferują modele elektryczne, jednak instalacja, obsługa techniczna i zarządzanie ładowarkami może być dla nich utrudnieniem. Nie jest to podstawowa ich działalność, wiąże się także z angażowaniem dodatkowych zasobów ludzkich oraz inwestowaniem w niezbędne narzędzia. Wychodzimy naprzeciw tym potrzebom zapewniając obsługę tych procesów i wspierając naszych klientów w pełnieniu obowiązków operatorów stacji ładowania."
Mazda Polska podkreśla także, że część stacji przy salonach będzie ogólnodostępna, także dla użytkowników aut innych marek.