Peugeot 208 jest już dostępny w polskich salonach [CENNIK]
Nowy Peugeot 208 trafia powoli do polskich dealerów. Peugeot opublikował już pełen cennik miejskiego hatchbacka. Startuje od 53 900 zł.
Miejski hatchback debiutuje na polskim rynku na razie tylko jako benzyna i diesel - na wersję elektryczną musimy poczekać. Dostępne będą trzy silniki benzynowe i jeden wysokoprężny. Ten ostatni ma pojemność 1.5, moc 100 KM i występuje wyłącznie z sześciobiegową skrzynią ręczną. Taką samą moc możemy też mieć wybierając jednostkę 1.2 PureTech z doładowaniem. Tu jednak możemy wybrać również automatyczną, ośmiobiegową przekładnię. Ta jest obowiązkowa przy wybraniu topowego silnika 1.2 PureTech o mocy 130 KM. Klienci, którzy nie potrzebują tak mocnej wersji, mogą wybrać jedyną niedoładowaną jednostkę w gamie, czyli silnik 1.2 o mocy 75 KM.
To właśnie on, w odmianie Like, kosztuje 53 900 zł i rozpoczyna cennik. Ta bazowa odmiana wyposażenia dostępna jest również z silnikiem diesla, ale nie z mocniejszymi benzynami. W wyposażeniu znajdziemy tempomat, klimatyzację manualną, radio z monochromatycznym ekranem dotykowym, system automatycznej zmiany świateł z drogowych na mijania i... żółty lakier metalizowany.
Następna odmiana jest Active - ceny zaczynają się od 57 900 zł, i dostępny jest dodatkowo w wersji PureTech 100 (zarówno z manualną skrzynią - 63 400 zł, jak i z "automatem" - 71 400 zł). W tej odmianie dostaniemy dodatkowo system rozpoznawania znaków drogowych, większe felgi stalowe (16"), obszytą skórą kierownicę, światła dzienne LED, elektrycznie sterowane lusterka, siedmiocalowy kolorowy ekran dotykowy, dodatkowe dwa głośniki i Mirror Screen.
Odmiana Allure, dostępna we wszystkich wersjach silnikowych, kosztuje od 66 900 zł (ale zamówienia przyjmowane będą od marca 2020) do 86 900 zł. Tutaj, powyżej Active dostaniemy selektor trybu jazdy, czujniki parkowania z tyłu, alufelgi , tylne lampy LED, podłokietnik, cyfrowe zegary i-Cockpit 3D, automatyczną klimatyzację, system bezkluczykowy, dodatkowe gniazda USB i elektrycznie sterowane tylne szyby.
Gamę zamyka sportowa odmiana GT Line - nie otrzymamy jej z najsłabszym silnikiem, a 100-konna odmiana wymaga wyłożenia minimum 80 900 zł. Poza agresywniejszą stylizacją, w GT Line znajdziemy przednie lampy w technologii LED, czujniki parkowania z przodu, kamerę cofania, lusterko fotochromatyczne i sportowe fotele.
LIKE | ACTIVE | ALLURE | GT Line | |
---|---|---|---|---|
PureTech 75 M5 | 53 900 zł | 57 900 zł | 66 900 zł | - |
PureTech 100 M6 | - | 63 400 zł | 72 400 zł | 80 900 zł |
PureTech 100 EAT8 | - | 71 400 zł | 80 400 zł | 88 900 zł |
PureTech 130 EAT8 | - | - | 86 700 zł | 95 200 zł |
BlueHDI 100 M6 | 67 900 zł | 71 900 zł | 80 900 zł | 89 400 zł |