Nowy film Porsche to najlepiej spędzone 2 minuty i 31 sekund tej soboty
Gdy Porsche bierze się za film, to nie ma możliwości, aby było to coś słabego. Ta produkcja powstała na potrzeby Super Bowl i skradnie Wasze serca.
Reklamy przygotowywane na Super Bowl są niezwykle ważne. Ta sportowa impreza to finał o mistrzostwo w futbolu amerykańskim (NFL), będąca w zasadzie świętem dla Amerykanów. To właśnie tego dnia spożywają oni najwięcej jedzenia w roku (pomijając Święto Dziękczynienia), a uwaga wszystkich skupiona jest na telewizorach. I wtedy właśnie wszyscy zobaczą nowy film Porsche.
Porsche: "The Heist"
Uwielbiam świetnie zrealizowane reklamy, z pomysłem i jakimś ciekawym elementem. Tutaj cała akcja toczy się wokół kradzieży Porsche Taycan z muzeum marki w Zuffenhausen. Każde ujęcie jest bardzo przemyślane a cała akcja rozwija się w zabawny sposób - i to tylko w 2 minuty i 35 sekund.
W tym filmie zobaczycie Porsche 917 K, 918 Spyder, kilka wersji kultowej 911 oraz oczywiście Taycana. Jest także jeszcze jeden model z dieslem pod maską.
Porsche wraca na Super Bowl po 23 latach
Ostatni raz jakikolwiek firm reklamowy Porsche pojawił się na Super Bowl w 1997 roku. Firma ta bardzo długo zwlekała i czekała na właściwy moment, aby pojawić się na tej ważnej imprezie. Dlaczego blok reklamowy podczas finału ligi futbolu amerykańskiego jest tak ważny?
Przede wszystkim to wydarzenie nie tylko sportowe, ale także bardzo ważne z punktu widzenia społeczno-kulturowego. Blok reklamowy jest najczęściej oglądanym na świecie, a prezentowane w nim filmy trafiają pod lupę ekspertów i często przechodzą do historii jako kultowe nagrania.
Nikogo nie powinien dziwić więc fakt, że film Porsche nie tylko pokazuje Taycana, ale przede wszystkim kawał historii marki. I to się chwali. A teraz - oglądajcie.