Logotypy po nowemu. Volkswagen zmienia oznaczenie modeli R

Volkswagen odświeża całą identyfikację wizualną i zmienia kolejno logotypy. Po głównym logo przyszedł czas na oznaczenie wersji R.

Spójna identyfikacja wizualna to klucz do sukcesu. Doskonale wiedzą o tym wszystkie duże marki. Volkswagen przeszedł ostatnio dużą "przemianę" i wprowadził nowe logo do swoich modeli. Jest ono delikatniejsze i lżejsze wizualnie. Nic więc dziwnego, że kolejne logotypy marki też przechodzą ewolucję.

Poznajcie nowe "R"

Tak, to nie żart - Volkswagen pochwalił się nowym R dla sportowych modeli tej marki. Zgubiło ono pionową nóżkę, zaś cały logotyp jest zdecydowanie delikatniejszy i bardziej ascetyczny. Czy to dobrze? Według marki nowe oznaczenie ma w sobie mocniejszy przekaz i lepiej pasuje do modeli tej marki. To już musicie ocenić sami, aczkolwiek przygotujcie się na to, że właśnie takie logo będzie obecne na Golfie R i T-Rocu R - dwóch modelach z tej sportowej rodziny.

Niebawem, bo 11 października, poznamy też nowe logo linii R-Line, czyli modeli usportowionych wizualnie. Tutaj spodziewać się można wykorzystania tego samego motywu, zapewne z dopisaną nazwą wersji.

Czy będzie więcej "R"?

Volkswagen w swoich najróżniejszych komunikatach przemycał wieści o dwóch kolejnych modelach z rodziny R. Miałby to być Arteon R i Touareg R. Według wstępnych informacji Volkswagen pracował nad nowym silnikiem VR6, którego moc wynosiłaby około 400 KM. Póki co jednak w tym temacie zapadła cisza - pozostaje nam więc czekać na garść dobrych wieści z tego koncernu.