BAIC Beijing 7 wjeżdża do salonów. To wielki SUV za rozsądne pieniądze
BAIC Beijing 7 to jedna z gwiazd tegorocznych targów w Poznaniu. Auto oficjalnie poznaliśmy już w ubiegłym roku, jednak dopiero teraz zaprezentowano jego cenę. A ta robi wrażenie.
Chińskie marki rozwijają skrzydła na polskim rynku. Rozpoczynające się targi w Poznaniu są dosłownie przejęte przez nowe marki z Azji. To jednak nie jest niespodzianką. Tańsze samochody z dobrym wyposażeniem i z solidnym silnikiem to coś, czego poszukuje wiele osób. BAIC Beijing 7 może być na rozwiązaniem dla rodzin. To duży SUV, który oferuje przestronne wnętrze i spory bagażnik. Cena także robi wrażenie.
BAIC Beijing 7 kosztuje w Polsce 162 900 złotych
Na rynek trafi tylko w jednej wersji, wyposażonej pod korek. Jedyną opcją, którą może wybrać klient, jest lakier. Co ciekawe jego cena jest już wliczona w cenę samochodu. To miła niespodzianka.
Beijing 7 to atrakcyjne wizualnie auto. Chińczycy rozwinęli tutaj koncepcję z mniejszej "piątki" i postawili na nieco bardziej zachowawcze linie. Klasyczna sylwetka może wpaść w oko - niczego jej nie brakuje.
Wnętrze jest z kolei nieco bardziej zaawansowane technologicznie, niż to, które znamy z Beijinga 5. Zastosowano tutaj chociażby osobny ekran do obsługi klimatyzacji, co jest dużym plusem. Multimedia korzystają też z innego oprogramowania.
Wyposażenie nie rozczarowuje. W standardzie dostajemy komplet systemów asystujących, światła LED, skórzaną tapicerkę, kamery, czujniki z przodu i z tyłu, a także adaptacyjny tempomat. Można więc śmiało powiedzieć, że za 162 900 złotych jest to więcej niż do szczęścia potrzeba.
To jednak strategia marki BAIC. Jedna wersja, jeden silnik, jedna cena. W Beijingu 7 dostajemy jednostkę 1.5 Turbo, która generuje 177 KM i 305 Nm. Moc trafia na przednie koła za pośrednictwem 7-biegowej dwusprzęgłowej skrzyni automatycznej.
BAIC Beijing 7 - wymiary, dane techniczne
Flagowy SUV tej marki mierzy 4745 mm długości, 1892 mm szerokości i 1715 mm wysokości. Rozstaw osi ma 2800 mm. Pojemność bagażnika to 410-450 litrów, w zależności od ustawienia tylnej kanapy. Silnik 1.5 Turbo generuje 177 KM, co pozwala na sprint do setki w 9,9 sekundy. Prędkość maksymalna to 199 km/h. Z przodu znajdziemy tutaj zawieszenie bazujące na kolumnach McPhersona, zaś z tyłu jest konstrukcja wielowahaczowa. Standardowo Beijing 7 wyjeżdża na 19-calowych alufelgach z oponami 235/55.
Każdy Beijing objęty jest 7-letnią gwarancją, ograniczoną przebiegiem 100 000 km.