Dacia Jogger 2022 - polski cennik wygląda rewelacyjnie
No i mamy pełny cennik. Dacia Jogger 2022 będzie naprawdę tanim samochodem rodzinnym. Polskie ceny startują od niecałych 65 tys. złotych.
Największa Dacia jest już wyceniona w Polsce. Klienci mogą od jutra składać zamówienia na ten model. Dacia Jogger 2022 dostępna będzie z dwoma silnikami do wyboru, w konfiguracjach pięcio- i siedmiomiejscowej.
Dacia Jogger 2022 - polski cennik
Polskie ceny zaczynają się od 63 400 zł. Za tę kwotę dostaniemy pięciomiejscowy model w odmianie Essential, z silnikiem 1.0 o mocy 100 KM. W Dacii oznacza to jedno - instalację LPG. Samochód ma czterdziestolitrowy zbiornik paliwa oraz pięćdziesięciolitrową butlę na gaz.
Wyżej w cenniku jest odmiana Comfort i SL Extreme. Dacia Jogger 2022 Comfort TCe 100 LPG to wydatek 71 400 zł, a topowa odmiana kosztuje 75 400 zł.
Oprócz tego polski cennik oferuje silnik TCe 110. Litrowy silnik o zwiększonej mocy (za to bez instalacji LPG) wymaga dopłaty 2 000 zł. Tak więc ceny prezentują się następująco: Dacia Jogger Essential: 65 400 zł, Comfort: 73 400 zł, SL Extreme: 77 400 zł.
Klienci, którzy szukają większej ilości siedzeń, muszą dołożyć kolejne 3000 zł.
Siedmiomiejscowa Dacia Jogger 2022 kosztuje bowiem od 66 400 zł, a najdroższy model w ofercie, czyli 110-konna linia SL Extreme, jest wyceniona na 80 400 zł.
Dacia Jogger 2022 - dla kogo jest?
Przypomnijmy, że Dacia Jogger ma zachować kompaktowe wymiary i maksymalną przestronność i praktyczność. Przy długości 4,55 metra udało się wygospodarować w tym kombi 708-litrowy bagażnik, z możliwością powiększenia do 1819 litrów. Przy trzech rzędach również zmieści się trochę bagaży, ale (jak kiedyś w Loganie MCV) mamy tu mnóstwo miejsca nawet w ostatnim "awaryjnym" rzędzie siedzeń. Na pewno sprawdzi się nie tylko dla rodzin, ale również dla grup zawodowych, potrzebujących prostego i praktycznego pojazdu.
Oprócz tego Dacia Jogger ma wnętrze z Sandero/Logana, co akurat jest dobrym pomysłem, bo nowe modele marki kuszą już nie tylko niską ceną, ale i sprytnymi rozwiązaniami chociażby w zakresie multimediów.
Rozczarowywać może gama silnikowa. Litrowa jednostka nie brzmi optymalnie dla tak dużego samochodu. To jednak sprawdzimy w praktyce. W przyszłym roku ma za to dołączyć do gamy Joggera również hybryda E-Tech - znana z modelu Arkana czy Clio.