MG ZS 2025 debiutuje w Polsce. Ceny startują "poniżej stówki"
Nowe MG ZS Hybrid+ wjeżdża do polskich salonów. Hybrydowy crossover oferujący aż 197 KM kosztuje wyjściowo mniej niż 100 000 złotych.
- MG ZS 2025 to jedna z trzech dużych nowości tej marki
- Nowy crossover debiutuje w hybrydowym wydaniu
- Pod maską znajduje się 197-konny napęd
- Ceny startują od niecałych 100 000 złotych
MG szaleje. Brytyjsko-chińska marka przygotowała mocną ofensywę modelową. Trzy nowe kluczowe produkty namieszają w popularnych segmentach - B, B-SUV i D-SUV. MG3 Hybrid+ jest już w salonach, a nowe MG HS właśnie zaliczyło oficjalny debiut w Polsce. Teraz przyszedł czas na MG ZS Hybrid+ 2025.
Poznaliśmy właśnie jego polski cennik. Konkurencja bez wątpienia nie ma dzisiaj lekkiego dnia.
MG ZS Hybrid+ 2025. Ceny startują od 98 900 złotych
W tej cenie dostaniemy wersję Standard, która ma dobre i w zupełności wystarczające wyposażenie. Na pokładzie są systemy asystujące, kamera cofania, czujniki cofania, multimedia z Apple CarPlay/Android Auto i automatyczna klimatyzacja. Takie wyposażenie w zupełności zadowoli szereg osób, a ta wersja może być jedną z najpopularniejszych.
Półkę wyżej stoi wariant Excite, który wyceniono na 107 800 złotych. Tutaj debiutują lepsze multimedia (z ekranem 12,3 cala zamiast 10,25 cala), skuteczniejsze światła LED, sześć głośników, czy 17-calowe alufelgi.
Ofertę zamyka wariant Exclusive w cenie 116 700 złotych. W nim dodatkowo znajdziemy tapicerkę z materiały przypominającego skórę, kamery 360 stopni, elektrycznie sterowany fotel kierowcy, podgrzewanie foteli z przodu czy elektrycznie składane lusterka.
Lista opcji ogranicza się do... lakieru metalicznego w cenie 2250 złotych
Tym samym jest to naprawdę solidnie wyposażone auto, z mocnym silnikiem, oszczędną hybrydą i dobrą ceną. Konkurencją MG ZS Hybrid+ 2025 jest między innymi Renault Captur, Volkswagen T-Cross, Ford Puma, czy Toyota Yaris Cross.
Nowe MG ZS mierzy 4430 mm długości i ma 2610 mm rozstawu osi. Jego szerokość to 1818 mm. Stylistyka tego modelu nawiązuje do nowego MG3, z którym ZS jest mocno spokrewniony. Obydwa auta dzielą między innymi napęd, a także design kokpitu. Oczywiście nie można spodziewać się tutaj fajerwerków w postaci miękkich tworzyw w kabinie, ale cennik rekompensuje pewne minusy.
Pierwsze auta pojawią się u dealerów jesienią. Można też już składać zamówienia.