MG3 Hybrid+ zaskakuje ceną w Polsce. 195 KM za mniej niż 90 000 zł
MG3 Hybrid oficjalnie debiutuje na polskim rynku. To najtańsza metoda na 195 KM w hybrydowym wydaniu. Zobaczcie ile kosztuje i co oferuje ten model.
- MG3 Hybrid zaskakuje niską ceną
- W Polsce dostępne będą trzy wersje wyposażenia
- Najtańszy i najdroższy wariant dzieli raptem 13 000 złotych
To może być gamechanger w segmencie miejskich samochodów. MG3 Hybrid 2024 oficjalnie debiutuje w Polsce. Ta niegdyś brytyjska marka, należąca teraz do grupy SAIC, konsekwentnie buduje swoją pozycję w naszym kraju. Ten samochód bez wątpienia jej w tym pomoże.
Ile kosztuje hybrydowe MG3 i co oferuje? Zobaczcie sami.
MG3 Hybrid 2024 kosztuje od 87 950 złotych
W tej cenie dostajemy unikalny układ hybrydowy, opracowany przez MG. Łączy on wolnossący silnik 1.5, baterię 1,83 kWh, silnik elektryczny i specjalną przekładnie o trzech przełożeniach. Dostajemy tutaj 195 KM, a całość trafia na przednie koła.
Tym samym jest to nie tylko mały, ale także zaskakująco dynamiczny samochód. Co w nim znajdziemy?
Ofertę otwiera wersja Standard, wyceniona na 87 950 złotych
W bazowym wyposażeniu dostajemy komplet systemów wspierających kierowcę (ADAS), multimedia z ekranem 10,25 cala, obsługę Apple CarPlay/Android Auto, automatyczną klimatyzację, kamerę cofania i czujniki cofania. Do tego standardem są tutaj 15-calowe stalowe felgi z kołpakami.
Tym samym można śmiało powiedzieć, że jest to naprawdę imponująca oferta. W zasadzie dostajemy tutaj niemal wszystko, czego do szczęścia potrzeba - a w ofercie są jeszcze dwie wersje z lepszym wyposażeniem.
W środku oferty znalazł się wariant Excite
Tutaj dodatkowo dostajemy wycieraczkę tylnej szyby, elektrycznie sterowane lusterka z podgrzewaniem, nagłośnienie z 6 głośnikami, podświetlane lusterko w daszku, nawiewy na tylną kanapę i starter w postaci przycisku.
Ta wersja wymaga wydania 94 500 złotych.
Gamę MG3 Hybrid zamyka model Exclusive za 101 000 złotych
W nim dodatkowo, względem wersji Excite, znajdziemy: system monitorowania martwej strefy, układ ostrzegający o ruchu poprzecznym z tyłu, układ kontroli pasa ruchu, światła LED z przodu, tapicerkę ze skóry i tkaniny, podgrzewane fotele z przodu, multifunkcyjną kierownicę obszytą skórą, kamerę 360 stopni, dostęp bezkluczykowy, czujnik deszczu i przyciemniane szyby z tyłu.
Poznałem ten samochód z bliska. Czym zaskoczyło mnie MG3 na żywo?
Przede wszystkim jest zaskakująco przyjazne wizualnie. Przód przywodzi na myśl Hyundaia i30, zaś tył wygląda niczym wyjęty z Mazdy 2. Nie są to złe auta, więc MG poszło w naprawdę dobrym kierunku.
Kokpit oczywiście wykończono twardymi plastikami, ale spasowano je przyzwoicie. Te są jednak mocno błyszczące, co może być irytujące dla wielu osób. Z plusów: ogrom miejsca na tylnej kanapie (jak na segment B) i spory bagażnik. Z minusów: brak dzielonej tylnej kanapy (składa się w całości).
Uważam, że ten samochód może namieszać na rynku
Jeśli układ hybrydowy faktycznie zda egzamin i zapewni niskie zużycie paliwa, to MG może liczyć na sukces tego auta. Sprzedaż pozostałych modeli szybko rośnie. Co ciekawe najlepiej sprzedaje się większy SUV HS, a dopiero drugie miejsce zajmuje mniejszy ZS. Nowa "trójka" ma szansę wyprzedzić te dwa auta.
Tu warto dodać, że to nie jest ostatnie słowo w kwestii tego samochodu. MG szykuje też zwykłą spalinową wersję, która będzie tańsza. Co zaoferuje? O tym przekonamy się już niebawem.