Nissan Juke powraca w żółtych szatach. Odświeżona wersja wjeżdża na rynek

Nie, ten samochód nie wybrał się jeszcze na emeryturę. Nissan Juke 2024 debiutuje z poprawionym wnętrzem, delikatnie odświeżonym nadwoziem i z żółtym lakierem. Tak, to jedna z najważniejszych zmian w tym samochodzie.

Ten samochód zawsze był kolorowy i pełen charakteru. Teraz, po krótkiej przerwie żółty lakier powraca do tego modelu. Nissan Juke 2024 debiutuje na rynku. Zmiany nie są rewolucyjne, ale warto je odnotować - w końcu od momentu premiery nie było tutaj żadnego dużego liftingu.

Co więc nowego znajdziemy w tym samochodzie? Oto wszystko, co warto wiedzieć o Juke'u 2024.

Nissan Juke 2024. Żółty, nowocześniejszy, wizualnie niemal niezmieniony

Trzeba przyznać, że ta japońska marka stworzyła naprawdę udany produkt. Choć lata lecą, to Juke wciąż wygląda dobrze i świeżo. To chyba jego największa zaleta, gdyż lifting ograniczył się do nowego lakieru i wprowadzenia kilku dodatkowych wzorów felg.

Gamę tego modelu zamyka teraz wariant N-Sport. Rozpoznacie go po 19-calowych felgach, czarnym dachu i srebrnych wstawkach w nadwoziu. W standardzie oferuje też kompletne wyposażenie.

Najwięcej zmian zaszło tutaj we wnętrzu. Przede wszystkim Nissan zaprojektował całkowicie nową deskę rozdzielczą, w której ulokowano 12,3-calowy ekran multimediów. Analogowe wskaźniki ustępują z kolei miejsca cyfrowym, znanym już z Qashqaia i X-Traila.

Nissan Juke 2024

Do tego pojawiły się tutaj nowe, wygodniejsze fotele. Kierownica obszyta jest przyjemniejszą w dotyku skórą, a schowek przed pasażerem urósł. Poprawiono też podłokietnik na tunelu środkowym - teraz zapewnia lepsze podparcie dla ręki.

We wspomnianej wersji N-Sport znajdziecie też żółte przeszycia w kabinie. Dzięki temu całe wnętrze nabrało nieco więcej charakteru.

Pod maską nie ma żadnych nowości. To dobrze

Gama jednostek napędowych opiera się na dwóch konstrukcjach. Ofertę otwiera jednostka 1.0 DIG-T, oferująca 117 KM i 200 Nm. Moc na przednie koła przekazuje za pośrednictwem 6-biegowej manualnej skrzyni biegów, lub opcjonalnie 7-biegowej "dwusprzęgłówki".

Alternatywą dla tego silnika jest napęd hybrydowy. To układ znany z Renault Clio E-TECH, czyli kombinacja wolnossącej jednostki 1.6 o mocy 94 KM, z silnikiem elektrycznym i ze specyficzną przekładnią. Akumulator ma 1,2 kWh pojemności. Łącznie dostajemy tutaj 145 KM.

Nissan Juke 2024 niezmiennie powstaje w fabryce w Wielkiej Brytanii. Ceny wersji po liftingu jeszcze nie są znane.