Novitec poprawił perfekcyjnie zbudowane Ferrari 812 Superfast
Model 812 Superfast uchodzi za najbardziej "kompletne" Ferrari w historii marki. I co z tego, Novitec i tak wziął je na warsztat i trochę poprawił.
Silnik jak na razie zostawiono w spokoju. Tzn. inaczej - póki co jeszcze nie ma w nim zmian. Specjaliści z Novitec wciąż pracują nad 6,5-litrowym V12, które seryjnie rozwija 800 KM i 718 Nm. Mimo tego, zastosowano nowy układ wydechowy z końcówkami 110 mm. Opcjonalnie jest on wykonany z lżejszych materiałów, co pozwala zaoszczędzić 11 kg. Obie wersje są oczywiście z aktywnymi klapkami które mogą być dodatkowo sterowane przyciskiem, zdalnie.
Co jeszcze? Przede wszystkim, postawiono na zmiany w aerodynamice, które dopracowywano w tunelu aerodynamicznym. Pojawiły się wiec nowe lotki, spoilery i kierownice powietrza. Ferrari zostało dodatkowo obniżone o 35 mm, dzięki sportowym sprężynom. Zachowano jednak system podnoszenia przedniej osi, który pozwala unieść przód o 40 mm. To powinno wystarczyć na dużą część (zachodnioeuropejskich) progów zwalniających.
Na osiach pojawiły się z kolei nowe felgi, przygotowane wspólnie z firmą Vossen. Z przodu mają 21 cali (opony Pirelli P-Zero 275/30R21), z tyłu są o cal większe (opony 335/25) i dostępne są w szerokiej palecie odcieni.
Ostatecznie Novitec dołożył do "Superfasta" nowe kolory i wzory wnętrza (zarówno alcantary, jak i skóry) oraz dodatkowe wykończenia włóknem węglowym.